~~~

Eylül 03, 2010

Yirmili yaşları yine hatırlıyorum da otuzlu yaşlar pek bir rüzgâr gibi geçiyor...

(Yazar burada "yor" ekini kullanıp, henüz geçmediğinin üzerini vurgulayarak otuzdokuzuncu yaşının kalan son otuzdokuz gününün tadını çıkartmaya çalışmaktadır :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. bende yirmili yaşın sonuna yapışmış durumdayım :D

    YanıtlaSil
  2. son bırkac yıldır daha bır tadını cıkarmaya calısanlardanım hayatın 30lu olaraktan.anladım gerı donusu yokmus ....

    YanıtlaSil
  3. Benim 2277 gun var daha. Uzun bayagi:P

    Kursad

    YanıtlaSil
  4. Handancım,bayram sevincini gönüllerinizde dolu dolu yaşamanız diliyor, Ramazan bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum...

    YanıtlaSil
  5. Hiç bırakma Gülçincim :D

    Geri dönüşü yok gerçekten de ama seni gençleştiren bir şey var kucağında Dolunaycım, merak etme :D

    Demek öyle Kürşad :) Besle kardeşi, dalga geçsin seninle :D

    İçimcim senin de geçmiş bayramın kutlu olsun canım. Öpüyorum kocaman.

    YanıtlaSil