Bugün Kendimize Bir Hediye Verelim.

Şubat 26, 2009

Ödüllendirelim birşey için.

Ne bileyim, küçücük birşey için bile olsa.

Aynada kendimize gülümseyelim.

Negatif yönlerimize odaklanmaktan vaz geçip güzelliklerimize bakalım biraz.

Uzun zamandır yapmayı düşündüğümüz, ertelediğimiz, boş ver dediğimiz birşey yapalım.

Hadi canım...

Sadece okuyup geçmeyelim bu yazıyı...

Bekliyorum.

Herkes kendisi için birşey yapsın, gelip burada herkese duyursun :)

Not: Kim bilir kendisi için birşey yapanlara benim de küçük bir hediyem oluverir belki. (He canım rüşvet de veriyoruz artık, daha ne yapayım bilmem:)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Aynada kendime gülümsüyorum hep :)
    Ama kendim için extra ne yapabilirim bugün diye düşününce
    iş yerinde yapılacak birşey bulamadım açıkcası..Gerçi blogları
    dolaşıp yazı okuyorum bu da sayılabilir :)Ayrıca eğer erken çıkabilirsem saçlarımı kestirmeyi düşünüyorum :) güzel günler Handancım..

    YanıtlaSil
  2. Ankaraya gitmek benim için süper bir ödül olurdu ama abartmayalım değil mi?

    şimdi bilmiyorum, ama düşünücem ve sonrada sana yazacağım tamam mı?

    YanıtlaSil
  3. aklıma ilk gelen Handancım yapmayı planladığım plates ten vazgeçip kocaman bir çikolatayla kendimi ödüllendirmek oldu, sonra düşündüm, bu kendime gerçekten ödül müydü, kısa vadede evet, çok mutlu olacaktım ama uzun vadede mutsuz.
    değişmeye çalışıyorum, çirkin olduğumu düşündüğümden değil, daha iyi olabileceğimi bildiğim için.
    bu nedenle çikolatamdan vazgeçtim, platesten değil.
    ama birşeyi daha farketmemi sağladın bu yazınla, bu da benim ödülüm olsun.
    sevgiler, sende çok mutlu ol canım..

    YanıtlaSil
  4. bende kek yaptım ama bu da ödül sayılmaz , haa bir de uzunnn bir yazı yazdımm :))Aferin bana

    YanıtlaSil
  5. Bugün kendimi mutlu etmek için anneme bir çift çizme hediye aldım. Onun yüzündeki gülümseme dünyadaki en büyük mutluluk benim için :))

    YanıtlaSil
  6. Kızlar hepiniz harikasınız :)

    Ben de her zaman çok üşenmeme rağmen, gidip saçlarıma fön çektirip biraz makyaj yapıp kendime güzel gözüktüm :)

    YanıtlaSil