Oscar

Şubat 23, 2009

Dün gece Oscar izlemek gibi önemli görevimi yine büyük bir özveriyle yerine getirdim. Çay, kuruyemiş, meyva, bisküvi, çay, şeker desteğiyle inatla oturmama rağmen en son dört ödülde uyuyakalmışım:) Olsun.

Hugh Jackman, uzun zamandır beğendiğim yegane sunucu oldu. Bu kadar güzel dans edip şarkı söylediğini bilmiyordum doğrusu , çok hoşuma gitti.

Ödüllerle ilgili birşey diyemeyeceğim, zira filmleri seyretmediğimde ööööle baktım. Seyredip sevdiğim tek film Wall-E ydi, o da ödülü aldı :)



Kırmızı halıda bu hatuna bayıldım en çok. Zaten onu çok beğenirim.

Bu ve bu en kötüleriydi bence.

İşte üstün yorumlarım bu sene de bu kadar.

Herkese günaydın.

Harika bir haftaya açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. her sene en iyi film oskarını merak eder beklerim ama çoğunukla da o filmi izlemem,tuhafım ben yav:)
    bari bakayım kim almış en iyi filmi:)

    YanıtlaSil
  2. Jessica Biel'in elbisesi hakikaten çok kötüymüş ama Tilda Swinton ilginç bir kadın. Değişik tarzını çoğu modacı çok beğeniyormuş nedense...

    YanıtlaSil
  3. Bir bak da yanlışlıkla seyretme bari İvriz :)

    Tilda Swinton'u beğeniyorum Boogie, tipi çok değişik, duruşu kaliteli ama kıyafet seçimi bana göre çok uçuk oluyor.

    YanıtlaSil