Bahar Temizliği Moduna Girmeli

Şubat 18, 2018

Bu akşam mutfak dolabından aldığım bir tabakla arkaya yasladığım kaydı, öndeki tabaklara çarptı, onlar da tepeden uçup her yeri cam içinde bıraktılar.

Aslında fazla mutfak malzemem yok. Mutfağım küçük olduğundan sürekli kullanmadıklarımı veriyorum ama yine de doluyor sanırım.

Yarın rafların sağına soluna sıkıştırdıklarımı toplayıp vereceğim. Hiç elimi sürmediğim porselen çay bardakları , rengini sevmediğim kayık tabaklar, ne zamandır elimi sürmediğim borcamlar ve her yerden fışkıran kupalar (Ben kupaları azaltmaya çalıştıkça katlanarak çoğalıyorlar, en az yirmi tane hediye kupa gelmiştir ), matlaşan bardaklar gidecek. 

İşte o kadar :)


Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Bahar gelmeden temizliye başlıyorsunuz demek ki😊 Dolapların sıkış-tıkış dolu olmasını hiç sevmiyorum ben de. Elimi atdığımda her şey rahatca gelmeli elime. Size kolay gelsin...❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umman burada hiç kış gelmediğinden her yer papatya dolu, ben de bahar moduna girdim sanırım :)

      Ben de hiç sevmiyorum sıkış tıkış olmalarını. Uzun zamandır kullanmadıklarımı ayıklayacağım . Tek sorun çok misafşr ağırladığımdan hemen hepsine ihtiyacım olması.

      Teşekkür ederim 😊

      Sil
  2. Mutfak literatüründe en sevdiğim kavramlardan biri "Kayık Tabak" galiba :) Neşeli sevgilerle.

    YanıtlaSil
  3. Kolay gelsin Handan'cığım, küçük mutfak zor oluyor, benimki de çok küçük:( hep hayalim şöyle dizilerdeki gibi kocaman bir mutfak...bahar geliyor sahi ya ne güzel bir haber bu:))bahar gelsin artıkkk:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de her şeyin rahat sığdığı bir mutfak isterdim Müjde.

      Her yer papatya, ağaçlar da çiçek açmaya başlar yakında. Baharın eli kulağındadır:)

      Sil
  4. Harika bir bloğunuz var.

    YanıtlaSil
  5. Bende geçen yaz badana yaptırdığımda baya bir temizledim.Oh ne rahat oluyor, bir an önce başla Handan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılın bu zamanları benim kıpraşmaya başladığım zamanlar Mehtap :) Çok iyi oluyor :)

      Sil
  6. Herşeyden vazgeçebiliyorum sanırım ama ben mutfak eşyalarımdan kolay kolay vazgeçemiyorum. Bir çocukluğuma inmem lazım bu konuyla ilgili :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben pek mutfak eşyası almam Şebo, ama gelen hediyelerle doluyor çoğunlukla. Yoksa tencerelerim bile evlendiğimden beri aynı, yirmi yıllık :D

      Sil
  7. Ben cocuklarin kiyafet dolaplarindan basladim. Dolaplar bosaldi alisveris sart oldu 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha, çocukların o döngüsü hiç değişmiyor Derya :)

      Sil
  8. İyi fikir :-) Gereksiz eşyalardan kurtulunca rahatladığını hissedeceksin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli kurtuluyorum ama kurtulduğum anda yeri doluyor sanki Şule :) Napalım, ben de daha çok dağıtma şansı elde ediyorum böylece diyelim bari :)

      Sil