Soğuk Bir Kış Sabahına Sıcacık Şarkılar

Ocak 21, 2016

Yüzümü gülümsetip enerji veren şarkılardan bir demet paylaşayım dedim :)

Tıklayın bakalım bir fotoğrafa. Hımm, ben sizin yerinizde olsam hepsine tıklardım :)

İki harika adamın konserinden -ki iki şarkı söylüyorlar, bonus şarkılı- futbol heyecanına kemandan gitara herşey var :)

Merak ettiniz di mi kimler diye:) E dinleyin o zaman.  Bana hazırlarken çok iyi geldi :)






Hepinize günaydın.  Cıvıl cıvıl enerjik bir güne açılsın sabahımız :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Günaydın Handan, senin bu şarkı fallarını seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Have a nice day :)
    Bugün şanslı günümdeyim...
    Tam da bundan bahsettim bugün işte :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet Şebnem , gördüm :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. güne enerjik başlamak için senin sayfana uğramak çok iyi bir adım bence. mutlu haftasonları olsun...

    YanıtlaSil
  4. Keman çok iyi geldi,soğukta yataktan çıkmak istemeyince :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce ruhumuzu ısıtarak uyanalım Nuray :)

      Sil