Hazır Kendim Yapmışken Size de Hatırlatayım Dedim

Kasım 15, 2015

Telefonunuzdaki fotoğrafları en son ne zaman bilgisayara aktardınız?

Hadi üşenmeyin de yapın:)


Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Nerdeyse her gün :) güzel hatırlatma ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo seninki en iyisiymiş Şenay :)

      Ben bu telefonu alalı üç ay falan oldu. Baktım daha hiç aktarmamışım bilgisayara :)

      Sil
  2. Sikca yaparim bunu ben. En son bu gece:)

    Gereksiz resimleri, videolari, mesajlari hemen silme, kaldirma gibi bir huyum vardir bir de benim. Sanki cok titiz, düzenli biriymisim gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen silmek en iyisi Ayşe, yoksa yığılıp duruyorlar, sonradan bakıp silmesi de bayağı uzun sürüyor. Hele aynı pozdan çekilen beş altı fotoğraf varsa ( ki Allahın emri öyle olması :-) bak dur artık bir iler bir geri hangisi gitsin hangisi kalsın diye :-)

      Sil
  3. en son çektiklerimi atmadım haklısınnn :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Aynı zamanlarda yapmışız Minik Mini :)

      Sil