~

Ağustos 11, 2010

Bazı yazıları yazmak çok zor geliyor insana.

Yazmamak da .

Geçen cuma hava bu kadar sıcak olmasaydı, benim canım teyzem sıcaktan bunalıp duşa girmeseydi, düşmeseydi...

Günlerdir her doktora umutla bakıp her defasında pek de umutlanmayın sözünü duymasaydık.

Gidecek mi dönecek mi bilmeden böylesi arada, çaresiz durmasaydık.

Ben bugün bunu yazmak yerine teyzemin doğum gününü kutluyor olacaktım.

Ne komik, hepimiz bir araya gelmeyecektik şimdiki gibi. Telefon edecektik ona.

Canım teyzecim, bak buradayız. Senin için dualarda.

Doğum günün kutlu olsun.

Bu sefer de sen bize bir hediye ver.

Ne olur aramıza geri gel...

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Canım çok geçmiş olsun:(
    Görünmez kaza bu olsa gerek,umarım bir an önce sağlıklı haberlerini alırsınız...
    Ben bu ara yokum malum,arada uğrayabilirsem gelirim sana ama aslında sende twettera gelsen ne güzel olur? belki de kayıtlısındır bilmiyorum? hı ne dersin?Hasretle beklerim ve öperim:))

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun Handancım.:(
    Acil şifa diliyorum teyzen için.

    YanıtlaSil
  3. Handan ablacım başın sağ olsun. 10 dk önce aldım haberini. Hayat ne garip bunları da teyzenin bize düğün hediyesi olarak aldığı mutfak masasından yazıyorum.

    YanıtlaSil