İki Lâf Edeyim Bari :D

Kasım 04, 2009

Annem "Bloğuna baktım yeni birşey yazmamışsın" dedi.

Valla arada gelip açıyorum, uzuun uzuun bakıyorum, aklıma yazacak birşey gelmiyor. Bu sefer de bozuluyorum, bu kadar sığ mıydım ben de bir kaç senede tüm yazacaklarım bitti diye.

Neyse en azından günlük yazayım:

Küçük oğluş hasta. Ateşlendi. Aklıma kötü şeyler getirmemeye çalışıyorum, zira hep aynı şekilde hasta olur bizimkisi ama iyileşsin çabucak artık :(

O hasta ben kendimi ev temizliğine verdim. Kıyı köşedeki mikropları avlıyorum sanki.

Bu arada İKEA dan aldığım renkli fotoğraf çerçeveleri ile uğraştım bir müddet. İçlerini doldurmayı başarabilirsem koridora asacağım onları rengârenk.

Salondaki koltukların yüzünü değiştirmek istiyorum. Şimdikileri üç sene önce yeniletmiştim ama daha geldiği ilk günden beri nefret ediyorum, harcadağımız muazzam kaplatma parası hatrına duruyorlar. Ama hatır da bir yere kadar. Halı değiştirdim, örtü aldım, yastık aldım. Renk de öyle bir renk ki uymuyor birşeye. Nihayet Can da anladı böyle daha çok para harcadığımızı, üstelik bir işe de yaramadığına, gidip kumaş aramaya başladık. Ama sütten ağzım yandı ya bir kere, artık ben ne zaman karar veririm bilinmez :D

Kış geldi gibi oldu, hoşuma gitti özlemişim.

İşte böyle :D

Ha bir de, gülümseyin canım, çok güzel gözüküyorsunuz :D

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Bir tek annen mi?Ben de bakıyorum:)
    Ayrıca o senin güzelliğin:))

    YanıtlaSil
  2. bende öyle hissediyorum bu ara hatta blogumu kapatmayı bile düşünüyorum... ben bloga blog bana bakıyor...

    YanıtlaSil
  3. Dursun bir kenarda Owl cuğum, insanın bir an yazası geliyor bazen :)

    YanıtlaSil