Hiçbir Şey Dağılmasa Ne Güzel Olurdu

Kasım 14, 2019

Üç gündür çekmece içleri, dolap rafları düzenliyorum. Yaptığımız etkinliklerden sonra her yer darma duman olmuştu. Yeni aldığım kitaplar üst üste duruyordu falan.

Bilgisayar odasındaki kanepenin yerine yenisi gelecek bugün. Aynı kanepeden üçüncü kere alıyorum. İlkinde altındaki şeritler esnemişti. İkincide şerit yerine metal koymuşlar, çok gıcırdıyordu. En son misafirim geldikten sonra yerine koyamadığımda bir fark ettim ki ortasındaki metal kırılmış. Dün çıkartıp baktık,  sırf ortası değil her yeri kırılmış.

Aslında oraya farklı bir şey alsam diye bakıyordum ne zamandır ama yatak olabilen kanepeler hep çok kocaman. Bunun kadar kullanışlı ve az yer kaplayanı yok başka.

Bu sefer altını ahşaplı yapmışlar. Bakalım onlar ne kadar nasıl gidecek.

Merak ettiniz di mi, internetteki fotoğrafını koyuyorum buraya, şu kanepe.


İki ayrı tek kişilik olabilmesi, kolu sırtı falan yer kaplamaması,  benim en sevdiğim özellikleri. Eh 12 yıldır kullandığımıza göre çok dayanıksız da diyemem.

Telefonla sipariş verdik umarım bugün gelecek.

Evde dört dönüyorum.  Masanın üzerini nihayet boşaltabildim. Üzerimde bir hafiflik belirdi.

Haftasonu kalabalık olacağız. Yarın mutfağa da girmem gerek. Dağınıklık kalktığına göre bir süpürüp silmesi kaldı. Camlara da el atsam iyi olacaktı ama bakalım.

Çok ıvır zıvırımız var, çok .  Arada büyük eve geçsek,  üstüme üstüme gelen şeylerden kurtulsam diyorum, sonra onu da doldururuz diye düşünüyorum.

Neyse, şu an için her türlü pırtık bir yere tıkıştırıldı. Yarına Allah kerim.

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. aynı şeyi bende çok diyorum ama dağılıyor gerçekten :) Kanepen de çok güzelmiş güle güle kullan canım benim Şimdiden kolay gelsin güzel kadın sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem, benden de sevgiler :)

      Sil
  2. Hem de sappppppsarı <3 Güle güle, güzel günlerde içine sinerek kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, benimkisi gelmeden yazdığım için internetteki fotoğrafı koydum Deniz, mavili kelebekli olacak benimkisi :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bir kanepe için 12 yıl süper süre valla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salondaki takımım evlendiğimden beri aynı Sev, 22 sene oldu :) Biraz gıcırdıyor mıcırdıyor ama onun gibi küçük ve rahat takım olmadığımdan artık bişey olavak diye ödüm kopuyor :)

      Sil
  4. Biz de istikbalden bal sarısı iki koltuk oturduğumuz eve, iki koltuk aynısınadn da yazlığa aldık çdk memnunuz. Renk bal gibi, yalasan olur. Salona bir aydınlık getirdi.

    YanıtlaSil
  5. Haklısın, büyük evler de acayip bir hızla doluyor ve sen yahu bunlar daha önce neredeydiler diye soruyorsun kendine .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmir'de kocaman ve bol gömme dolaplı evim vardı Tülin, taşınırken attıklarımın haddi kesabı yok :) Büyük ev bir tek şu işe yarayabilir, erkeklerimin her birine bir oda veririm,ben de o odalara ayağımı sokmam :D

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Yok mavi gri kelebekli olacak benimkisi :)

      Sil
  7. Nedense bu ıvır zıvırlarımız bitmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkeklerimin kablo ve elektronik aletleri benim de kâğıtlarım, kes biç yapıştır ıvırlarım, defter kitaplarım. Öyle çok ki.

      Sil
  8. sonra onu da doldurururz diyorum ben de ve doldururuz bilio musun işin fenası bu :P

    YanıtlaSil
  9. Sapsade bir evim olsun diyorum ama eminim ıvırzıvırım olacaktır yine. Bundan kaçış yok yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün savurtup atacağım sanırım İrem :) Belki vardır kaçış, pes etme :)

      Sil
  10. Unutma oğullar bir gün evlenip gidecek,verirsin eşyalarını ellerine:))
    Koltuk güzelmiş, kullanışlı görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah Mehtap, bütün ıvır zıvırlarını verip bir güzel postalayacağım onları,oh misss :)

      Sil
  11. Ben her taşınmada "çöp ev olmuşuz amaaaan şuna bak" diyorum, bir daha evi bu kadar doldurmayalım diyorum ama yine aynısı oluyor. Minimalizm diyorum reçete olarak bize Handan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırf biz olsak minimalizm tamam Kadriye, evde elli tane elektronik aygıt olunca bi işe yaramıyor kendiminki :/

      Sil
  12. Koltuk çok rahat görünüyor. Tam gömülüp film izlemelik.

    YanıtlaSil
  13. Bizde de icir zivir çok. Bunaliyorum ben de toplanmiyor ☹️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşlar büyüdükçe ıvır zıvır sayısı da artıyor. Biraz da hobiler varsa, orada mürekkep burada japonca kitabı, yok sırt çantası yok çadır falan, oyyy, sayarken yoruldum :)

      Sil