İşe Yaradııı

Ağustos 21, 2019

Her ne kadar ondokuz bin adım sonrası bu sabah Sürahi Hanım gibi yürümekteysem de ( Ay yeni nesil bilmez onu Handan  link ver. Tıklayınız) yürüyüşüme gittim.

Dönüşte tartıya çıkayım dedim.

İnanılmaz arkadaşlar, bu ay yarım kilo vermişim. Tabi bu ay ne güzel yarım kilo verdim şeklinde olmadı hiç. Aaa vermişim, off almışım silsilesi ile gide gele olmuş. Zaten yarın tartılsam yine yükseldiğini görürüm ihtimal ama olsun. Daha önce bu rakamı hiç görmemiştim :)

O zaman çay keyfi yapmanın tam zamanıdır.


Fotoğrafa tıklayıp sabah şarkınızı almayı unutmayın sakın :)

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Sürahi Hanım benzetmesinde koptum :D Başarılar Handan Hanım ve şarkı için çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürahi Hanım en sevdim tiplemelerdendir Taha :) Zaten sonraki tiplemeleri de bilmiyorum :D

      Rica ederim efendim.

      Sil
  2. Sürahi Hanım benim çocukluğuma denk gelmişti... Nostalji oldu:)
    Resim çok güzel, müzik biraz hareketli geldi sabah olduğundan sanırım ya da onu açmadan önce çok yavaş bir şarkı dinlediğimden de olabilir, normal bir vakitte tekrar dinleyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ben sabah yürüyüşünde çılgın İrlanda Folk müziği dinledikten sonra bu şarkıyı sakin gibi algılamış da olabilirim Zeynep :)

      Sil
  3. Kilo bu, iner, çıkara ama zumbaya devam edersen kesin iniyor.
    Bi de o harikulade neşeli masa örtüne bitiyorum, her fotoğrafta olabilir bence o kadar sevdim ;))<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım başarırsam gideceğim zumbaya Ecehan, eskiden saatlerce dans ederdim yorulmadan şimdi formdan düşmüşüm, feci ağrıttı bacaklarımı :)

      Ben de çok seviyorum o örtümü, yazın balkonda kışın içeride bana neşe veriyor :)

      Sil
  4. Oh çayın yanına da kuru kayısı-ceviz :) afiyet olsun

    YanıtlaSil
  5. Handanım idolüm oldun kilo verme konusunda ♥️👍♥️👍♥️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla benim kadar yavaş kilo veren yoktur sanırım Özlem ama en azından almıyorum diye avutmaktayım kendimi. Yetmişin altına düşersem bayram yapacağım blogda :)

      Sil
  6. Kayısı ve cevizi birlikte ben de severim. Çok da faydalı. 👍🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben cevizi tek başına yiyemiyorum, çok yağlı geliyor. Ama böyle yapınca güzel oluyor Yıldız :)

      Sil
  7. Çay keyfi :) Günün en güzel zaman dilimlerinden biri.

    YanıtlaSil
  8. Garrett kemanı konuşturuyor. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garrett İstanbul'a geliyormuş, bilet alacağım Thyra. Rock şarkıları çalacak sanırım, tam benlik :)

      Sil
  9. Yarım kilo çok büyük bir olay bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bence de Kadriye. Senelerdir bu kilolara inmediğimden vücud direncini kıramıyorum bir türlü. Yarım kilo mucizevi bana göre :D

      Sil
  10. Üstüne düştükçe kasıyor bu kilolar. Yarım kilo iyiymiş diyelim. Yılda 6 kilo yapıyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çok kasıyorlar Zeugma :) Yarım kilo harika bana göre aylardır bir alıp bir vermekten aşağı inememiştim :)

      Sil
  11. keman calmayı ögrenmek istiyorum ama 40 ından sonra olur mu ki diye düşünen ben,kemanla cosan bir adam görünce bende costum..müzik iyi geldi..garreti bana tanıttıgın icin de tesekkür ederim..öncesinde bilmedigim biriydi..müzik kültürüm zayıftır..sürahi hanımı bilen nesilden olmak da ayrıca hoşuma gitti nedense..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babama atmışından sonra ud öğrenmeye gelip öğrenenler vardı Sobe, bence kırk ideal bir yaş :)

      Garrett çok karizmatik bir adam, rock müzik de çalıp farklı şeyler denemesini seviyorum :)

      Sürahi Hanım bir dönemin en bilinen karakteriydi, hatırlamak bana da iyi geldi :)

      Sil
    2. :) motivasyon icin sagolun..kemana baslarsam mutlaka gelip buraya yazacagım..

      Sil
  12. Afiyet olsun masa örtünüz çok tatlıymış :) Sürahi hanımı da çok severdim (:

    YanıtlaSil
  13. Maşallah size. Ben de başladığımda azimli oluyorum ama kilolar düşünce hemen azıyorum😒 Bu aralar rekor kilomdayım😔 Daha yeni eve yerleşmeğe çalışıyorum. Eşim, çocuklar evde... Okullar bir başlasın, kararlıyım ben de başlamaya inşallah. Ara-ara bu tarz yazılarınızı açıb okurum belki, motive olmak için😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafifleyelim etiketi altında topluyorum yazılarımı Umman, kağnı hızıyla nasıl kilo verdiğimi oradan takip edebilirsin :) Ben artık hep rejimde olmam gerektiğine kanaat getirdim, rejimde olmadığım sürece kilo alıyorum çünkü . O yüzden de çok sıkı olmasa da hep dikkat edeceğim yediklerime. Yani umarım öyle yapabilirim. Bakalım :)

      Sil
  14. Tebrikler Handan :-) Ben de geçen hafta diyetisyene gittim ve kilo verme yolculuğuma başlamış oldum. Doktor vücudumda çok fazla yağ olduğunu söyledi. Başlarda hızlı kilo versem de sonradan yavaş yavaş verirmişim. Kendime ideal kiloma inmek için bir sene verdiğim için çok kasmayacağım. Hızlı verdiklerimi daha sonra misliyle aldım çünkü :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi bakalım, sana da kolay gelsin Şule. Ben arrık veremiyorum. Sürekli inip çıkıyor. Bu seviyelerde kalsın bari modundayım.

      Sil