Şarkı Falı

Mayıs 27, 2018

Sanırım had safhada tatile gidesim gelmiş. Eski fotoğraflara bakıp duruyorum :)

Geçen sene yaptığım bir günlük Tel Aviv- Yafa kaçamağımdan fotoğraflar derledim .

Her fotoğrafa bir şarkı sakladım. Tıklayın bakalım size ne çıkacak :)











Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Fotoğraflar çoook güzel. Benim falıma The Waterboys - Fisherman's Blues çıktı. Şarkı da çok güzel💕

    YanıtlaSil
  2. Bad seeds....
    Aha bana uydu valla

    YanıtlaSil
  3. Falıma baktım gidiyorum.Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  4. Benim de evden cikasim yok bu ara 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilirsin ben de hiç çıkmam ama nerden çıktı bu istek bilmem Derya 🤣

      Sil
  5. Ben en çok manzarayı seyreden tatlı kadın fotoğrafını sevdim.

    Hit the road Jack!

    Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, teşekkür ederim Yıldız. O köprü dilek köprüsüydü, kendi burcunun simgesine dokunup denize bakarak dilek diliyordun. Ülkem için dilek dilemiştim, hâlâ aynı dilekleri diliyorum. Umarım gerçekleşir.

      Sil
    2. Allah kabul etsin tüm dileklerini :))

      Sil
  6. Fee Ra Huri ' yi kaptım :)

    Benim de feci tatilim geldi, ne yapacağız böyle bilmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilmiyorum Şebo, Can'ın yıllık izni haftaya ama Metos'un sınavı var. Yine de bir kaç günlük kaçamak için gözüm dönmek üzere :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Şehrin ortasında Central Park gibi kocamaaan park vardı, orada yürüdük saatlerce, çok güzeldi :)

      Sil
  8. John Mayer-Magnolia Lyrics çıktı. Çiçek resmi görünce dayanamıyorum :-)

    YanıtlaSil