Çekiliş Kazananlarının Adreslerini Hâlâ Beklemekteyim

Mayıs 21, 2018

Belki de size çıkmıştır, görmediyseniz işte şurada. Çekilişe katılmamıştım demeyiniz ben bu ay yorum yazan herkesi kattım, sürpriz çekilişti bu.

Bu hafta sonuna kadar zaman var, hakkınızı kaybetmeyiniz.

Beş kişininkini yolladım bile, üç kişininki de hazır. Son beş kişi, size diyoruuum :)


Kitaplarınız sizi bekliyor.


Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Hatta birininki adresine ulaştı🎁 ve çok mutlu oldu😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiye kadar en hızlı yolladığım paket oldu seninkisi Berlin :)

      Sil
  2. Ben yedeklerde bekliyim bari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha tamam ilk yedek seni yaptım Sev :)

      Sil
  3. Adres bildirmeyenlerin kitaplari???? :)))))
    Anladin sen onu :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah anladım anladım :) Bak hazirandaki kitap günleri başlayacak yakında istediğin kitap varsa alayım sana Mevlüde :)

      Sil
    2. 9 haziranda oradayim kismetse, hallederiz:)

      Sil
  4. Yedek Kadriye istersen buradayım :-P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha Kadriye'ninki yola çıktı bile ama seni de yedeğe yazdım :)

      Sil
  5. Tatlış paketim elime ulaştı hem de kalpli bir notla :)))

    YanıtlaSil
  6. Yedekte bekliyorum Handan :))

    YanıtlaSil
  7. Handancığım ben hediyemi aldım teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Ben adresimi yolladım, kitabımın yolunu gözlüyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın postalamayı planlıyorum Şule :)

      Sil