Bu Hafta Bu İki Etti

Mart 22, 2018

Zaten sabahları ayılıp da yürüyüş moduna geçmem zor oluyor. Üzerine Can'ın iş saati falan da denk düşüyor bazen. Yine çıkamıyorum. Bu hafta iki kere kendimi zorlayıp yürüyüşe gitmeye karar verdim  .

İlkinde çocukları yolcu ettim, gidip giyindim, tam bir bardak su içeyim dedim, aaa,  mutfak penceresinde yağmur damlaları,  ne ara yağmaya başlamış ? Dönüp üstümü değiştirdim söylene söylene.

Bu sabah da giyinip çıktım, yağmur başladı. İki tur atıp eve dönmek zorunda kaldım kös kös.

Kayıtlara geçsin hakim bey, havanın bana komplosu var. Hayır yapma demiyorum,  yağ ama, bari ben giyinmeden önce yağ da üstüste giyinme derdini çekmeyeyim :)

Bugün artık çamaşır makinası almaya karar verdim. Makinam su sızdırıyordu tamir edilmez denmişti hatırlıyorsanız. Motoru yanana kadar yenisini almamaya karar vermiştim.  Motor yanmadı, su sızdırması azaldı. Ama şimdi de su almıyor. Tamirci çağırmak istemiyorum geçen sefer para verip tamir olmaz cevabı almış , gıcık olmuştum.  Yirmi yıllık makinamdı ve çok çalıştı şimdi Allah için. Yenisini almak mantıklı olacak. Hem ben alırken aaa sınıfları falan yoktu ( hahaha a sınıfı bile yoktu sanırsam:),  kısacık yıkamalı bir de mümkünse çok kırıştırmayanından (bu konuda benimki pek başarılı değildi)  bakacağım.

Metehan 'a mezuniyette giymesi için takım elbise aldık. Oğluşum büyümüş de takım elbise giyiyormuş :)

Kendime çok şeker bir tatil defteri buldum.


Bu seneki yaz tatilimizde bunu yanıma almayı düşünüyorum. İçini yazılar, biletler,  paket kâğıtları ile falan dolduracağım yine. Londra'da Bilgiç'le başladığımızdan beri bu defterleri çok seviyorum.




Defteri alırken ne yapacağımı anlattığımda kasadaki kızlar da bayıldılar fikre. Birisinin balayı olacakmış yakında, benim yirmi yıllık balayı biletlerim duruyor deyince pek heveslendi. Umarım o da yapar :)

Festival filmlerimi seçiyorum . Cumartesi sabahı erkenden bilet almaya gideceğim. Özellikle Paris Teksas filmini kaçırmak istemiyorum . Eski bir film ve ben izlemek istiyordum. Hem de okul arkadaşlarımla buluşup gideceğiz,  pazar gününe biletler çabuk bitiyor. 

Şimdi yeni kitabıma başlayabilirim. Dört ciltlil bir seri, umarım severim bu macera kitabını, özledim fantastik romanları.

İşte benden böyle son durumlar.

Baharın ilk günü hava kapalı ve yağmurlu başlamış olsa da siz kuş seslerine ve çiçeklenmiş ağaçlara verin dikkatinizi. Güneşiniz olsun gönlünüzde :)

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Beyazeşya tamamen şans işi.Ama artık yıllarca dayanabilen makinalar yok.En fazla 10 yıldan sonra tökezliyor hepsi.Bir de alışmışız rahata, bozulunca çok fena oluyoruz.
    Yağmur evet ,yürüyüşleri aksatıyor ,yine de güzel tozlar basılıyor biraz, bizim bu taraflar hep inşaat olduğundan.
    Defterler de güzelmiş, bol yazı ve biletle dolsunlar umarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yirmi yılla iyi dayandı benim makinam Mehtap, dediğin gibi artık eskisi gibi dayanıklı olmuyorlar, bakalım şansımıza ne çıkacak.

      Bizde de sarı polenler çok var, bu sıralarda yağmur yağması iyi oluyor o yüzden, her yer sararıyor onlarla yoksa :)

      Umarım hayalimdeki tatile gidebilirim de bu defter de çılgın tatilimin hatıralarıyla dolar :)

      Sil
  2. Yağmurda yürüyüş iyi olmayabilir haklısın ama nefis kareler yakalayabilirsin makinenle :)
    Hem bak bunu denersen otomatik olarak yümüşüm de olursun.
    Mantığı şaşırtmaca şeysi :)

    YanıtlaSil
  3. Atilla İlhan'ın şiiri gibi "Ne makinalar gördüm zaten yoktular" misali, bir bakıyorsunuz çamaşır makinanız yok. Sıkmaya başlayaınca vibrasyon etkisiyle birlikte evin salonuna kadar yürümüşler çünkü. 20 yıl iyi dayanmış bence, emekliliği hakediyor.

    Bu arada dikkat et Handan'cığım katakulleye gelme. Bazı beyler büyük eşya değişimlerini evlilik yıl dönümlerine, doğum günlerine falan denk getiriyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de hakediyor artık Yıldız :)

      Hehehe, hiç o numaraları yemem, merak etme, çamaşır makinasından hediye mi olurmuş, çok istiyorsa kendisine alsın ben onsuz da durabilirim :D

      Sil
  4. Makine için üzüldüm:( yenisini şimdiden güle güle kullan:) balayı biletlerini saklaman harika, çocukluktaki kitap, plak, oyuncak vs. saklayanlara da imreniyorum, neyse ki plaklar abimde duruyormuş:))hava burada da bozdu ay nasıl kasvetli, karanlık, sabah sabah lambayı yakacağım neredeyse göz gözü görmüyor:((içim sıkıldı Handan:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Milliyet Çocuk Dergilerimi verdiğime üzülüyorum ben de Müjde, sırf o yüzden çocukların bilim çocuk dergilerini saklamaktayım :)

      Sevdiğin şarkıları aç ya da cuvıl cıvıl bir film izle, içinin sıkıntısını alır belki :) Öptüm seni kocaman.

      Sil
  5. haahah yağmurun sana kastı var galiba :D hava durumuna bak bari giyinmeden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havaya bakıyorum ama iki dakikayla beni kandırıyor Poşet :D

      Sil
  6. Sabah yağmur olunca ben de erken kalkmaya üşendim, neyse ki dersim öğleden sonra :)) Londra'lı defterin neredeyse birebir aynısı bende de var, İngiltere'deyken yaptıklarımı yazmıştım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa aynı defterden ha, aman dikkat edelim de karıştırmayalım Kâğıt Salıncak :)

      Sil
  7. Yağmurda yürümek zor mu oluyor Handan? Çok yağmazsa güzel olur aslında. Herkes sana karşı ben sana diyeyim:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha herkes süper yürüyor herhalde Kadriye, bir ben yürümüyorum sanırsam diye düşünmeye başladım :) Az yağdığında zaten umursamıyorum ama çok yağdığında sabahın yedisinde çıkıp yürümeme gerek yok bence :)

      Sil
  8. 20 yıl bence makina ömrü için harika bir rekor, hele bu zamanda. Yeniyi almanın zamanı gelmiş.
    Biz de eşimle yıllardır defter tutarız, biletler, notlar, mesajlar, mektuplar... Şimdi scrapbook olunca son 5 yıldır fotoğraflı anı günlükleri ile devam ediyoruz. Yağmurda yürümeye bayılırım bu arada, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen o scrapbookları da nasıl güzel yapıyorsundur Bahar. Görmeden özendim bak :)

      Yağmurda yürümeyi ben de severim ama penye eşofman üstüyle tercih etmiyorum :D Hava da kış mı bahar mı bir karar verse iyi olacak :)

      Sil
  9. Ay Handan defteri görünce nasıl Sevindim anlatamam aynısından benim de var. Yurt dışı tatillerimi yazıyorum. Paris'te tam defterime bir şeyler yazarken yanımdaki arkadaşım aaaa gerçekten mi yazacaksın demişti kendimi garip hissetmiştim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garip hissetme hiç Sev, en keyifli şeylerden biri bence bir yerde oturup defterime birşeyler yazmak :)

      Sil
  10. Çamaşır makinası bozulmuş, hava bozmuş, senin de keyfin kaçmış anlaşılan.
    Sana bir kahve iyi gelir, gel birlikte içelim.

    Koca adam olmuştur takım elbisenin içinde Bilgiç, ay ne güzel gurur, nice başarılarını görün inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yooo keyfim kaçmadı aslında De Kubad, öyle bir izlenim mi vermişim. Ama tabi kahveye hayır demem, ne güzel olur :)

      Bilgiç değil Metos takım elbisedeki, Bilgiç'inkini de görürüz umarım ama hahaha hiç giyeceğini sanmıyorum şu anda, bakalım bir kaç sene sonra ne kadar değişecek :)

      Sil
    2. Ayol ne başarısız bir yazıyı algılama ve yorumlama olmuş bu... Hahhahahayyy nerdeyse hepsini yanlış anlamışım.
      Kahve kurtarmış azcık. Gideyim bir daha içeyim bari.
      Gel, gel, şen kahkhalarımız çınlatır odaları ❤

      Sil
    3. Hahaha , öptüm seni 😘

      Sil
  11. Bizim hatun bu yaz nereye gidecek bakalım. Hangi yerlerden bize ses edecek, güzel güzel fotolarla içimizi açacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine bir gençlik hayalimin peşindeyim, umarım başarabilirim Şebo :)

      Sil
  12. İyi tatiller dileyelim şimdiden o zaman.
    Çok şeker bir deftermiş gerçekten.
    Güle güle kullan Handan'cım.

    YanıtlaSil