Güle Güle Ursula

Ocak 24, 2018


Her kitabına ayrı hayran olduğum, satırlarında kaybolup gittiğim yazar.

İyi ki vardın, iyi ki yazdıklarınla bize dokundun. Huzur içinde yat.


Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Öteki dünya varsa buradan iyi bir yerdir inşallah, huzur içinde uyusun.

    YanıtlaSil
  2. Aaaaa :(
    Yolu ışık olsun ♥

    YanıtlaSil
  3. Mülksüzler kitabı kitaplığımda öylece yatıyordu önümüzdeki ay okuyacağım onun anısına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de henüz onu okumamıştım, okuyacağım yakında Nil :)

      Sil
  4. Bilmiyordum... Toprağı bol olsun, huzur içinde uyusun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevdiğim bir yazardı, tanıdığım biri gibi üzüldüm Alice. Amin.

      Sil
  5. Yazarı hiç okumadım ama kitaplarının beğenildiğini biliyorum. Belki bir gün yollarımız kesişir. Huzur içinde uyuzun.

    YanıtlaSil