Umutsuzluk Bana Hiç Yakışmıyor

Temmuz 21, 2016

Kendimi toparlamaya çalışıyorum. Bu sefer çok zorlanıyorum.

Dün uçak inişe geçtiğinde bulutların arasına girdik. Sislerin içinde ilerlerken tıpkı kendimi böyle hissettiğimi düşündüm, kaybolmuş gibi. Başımı önüme çevirdim hüzünle.

Bir dakika sonra Bilgiç anne bunun fotoğrafını çekmelisin dediğinde yeniden dışarı baktım.


Umudunu kaybetme dedi sanki hayat bana..

Ama hayat ben umudumu kaybetsem de kaybetmesem de değişen bir şey yok, insanlar birbirine düşman oldukça içim acıyor.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Fotoğraf çok güzel gerçekten Handan.
    Eline sağlık...
    Valla bende umut kalmadı yoksa bir, iki kutu sana da verirdim. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da geçecek diyorum kendi kendime Müjde, her zaman geçer, ama henüz ağzımdan çıkan yüreğime ulaşmıyor.

      Fotoğraflar benim terapi yöntemim, bir kaç güzel kare yakalamayı başardım, paylaşacağım sizlerle.

      Sil
  2. Umudumuzu inadına kaybetmeyeceğimiz zamandayız , ki size ilahi işaret de gelmiş o güneş var ya o güneş....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneşimiz olsun gönlümüzde Tigris...

      Sil
  3. Senin güneşli yazını şimdi dolunayda okuyorum. Abes fiil işlemez Allah. Bakalım nereye varacak tüm bu olanlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her işte bir hayır vardır, değil mi Emine, şimdilik göremiyoruz yalnızca.

      Sil
  4. Kapalı kapılar arkasında neler oluyor neler dönüyor bilmiyoruz. Şimdilik endişe içinde beklemedeyiz...
    Güneşi görünce aklıma Çav Bella'nın dizeleri geldi. Doğacak güneş açacak çicek... İnşallah.

    YanıtlaSil
  5. İçindekiler yüzünden sevmesi çok zor bir dünya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçindekileri görmezden gelip dünyaya bakıyorum şu aralar sadece Burcu.

      Sil
  6. Malum olmuş sana Handanım.

    YanıtlaSil
  7. Herkes hemen hemen aynı durumda arkadaşım. Manzara hiç iç açıcı görünmüyor. Aklı selim olmalı, sakin kalmaya çalışmalıyız. Ben polyannacılık gibi gelse de herşey düzelecek diye düşünmeyi seçiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bu kadar zorlanmamıştım Polyanna olmakta Kadriye.

      Sil
  8. umudu yitirirsek nefes alamayız.. bırakma kendini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer çok sıkıldım Şapşik Anne, manasızlıklar zinciri içinde hee şey. Toparlanacağız elbet.

      Sil