Tatil Fotoğraflarını Yeniden mi Yayımlasam ne :)

Temmuz 03, 2014

Eeee, on gündür fotoğraflarla iyiydim de şimdi buraya ne yazıyordum ben normalde, bulamıyorum :)

Ben bi düşüniim, geliim anacım :)

Günaydın hepinize...

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Günaydın Handan'cım , mutlu bir gün dilerim.

    YanıtlaSil
  2. günaydın komşuların güzeli sana çok kırıldım herkese hediye hatırlamışsın bil bakalım kimi unuttun

    YanıtlaSil
  3. Günaydin Damla, sen hediyeni gördün mü:-) ?

    Gülüm balım, sen buralara geliyor musun hâlâ bakiim, ben de bu kız beni unuttu diyordum:-) Ramazan'dan sonra sizin şu terası bi ziyaret edelim diyoruz:-) Sana pasta getirsem, barışır mıyız:-)

    YanıtlaSil
  4. günaydın
    güzel bir gün dilerim handan:))

    YanıtlaSil
  5. günaydın canımcığım istersen ramazan menüsü yayınla

    YanıtlaSil
  6. Balkonda cay keyfi...
    Bahcede gün batimi...
    Saksida büyüyen akcaagac ... :)

    YanıtlaSil
  7. Hımmm, bu fikirler iyi kızlar:-)

    YanıtlaSil
  8. Tamam hadi sen bul bir şeyler, biz bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
  9. Sabah cidden kalakalmıştım ama neyse bugünü çıkarttım Şenay:-)

    YanıtlaSil