Ekinoks Halleri

Eylül 22, 2017

Tam ayağım ağrısa da buz koyup yürümeye devam edeceğim dedim boğazım ağrımak suretiyle durdurdu beni.

Kahpe feleeeek diye çığıracağım şimdi.

Neyse bedenim yat biraz dedi, yatıyorum ben de. Boğaz ağrısının en berbat tarafı ha babam bir şey yemek istemem. Kilo vereceğim derken almasam bari.

Hazır boş otururken liste yapayım.

1. Kapılar boyanacak. Ne ara nasıl olacak bilmiyorum henüz.
2. Filmekimi filmlerine ve biletlerine bakılacak.
3. Haydarpaşa Garı'nda sergi gibi bir şey var sanırım ona gidilecek. (Aslında gelmek isteyenler varsa haber versin hep birlikte gidelim, ne güzel olur :)
4. Metehan'a ayakkabı alınacak.
5. Defterleri tamamlanacak.
6. Dişçiye hâlâ gidemedik iyi mi.
7. Kuzenime gitmeli onu arayayım.
8. İstanbul Bienali ilgimi çekiyor, iyi bir komşu sıkıldığında kapısını çalıp ben geldim diyebildiğindir bence :)
9. Çocukların odasına girilecek. Bu iş bir haftamı alır sanırım :)

Hepinize günaydın, dengelerinizi bulduğunuz bir güne açılsın sabahınız.

Unutmayın bugün Yaşasın Cuma :)

Bu şarkı benden size hediye olsun.


Benzer yazılarım

29 Yorum yap

  1. Günaydın.
    9 nolu işe hiç girismeyin bence:)

    Ben de disciye gitmeliyim.
    Bineali de merak ediyorum. Buradan 2 saat İstanbul. Olur belki?
    Burada hiç komsum yok zaten.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha, geçmiş olsun bur de.

      Sil
    2. 9 nolu işten kaçış gözükmüyor N. :) Yılda bir lere en azından girmek gerekiyor.

      Bienale gelebilirain bence iki saat dediğin nedir ki, yeter ki ayarla kendini.

      Teşekkürler :)

      Sil
  2. günaydın. geçmiş olsun Handancım. Önce bir adaçayı yapıyorsun. Koltuğa uzun oturup ayaklarına fast jel, muscoril karışımını booolca yediriyorsun. Adaçayını içip, biraz kestiriyorsun. hem ayakların, hem de boğazın dinlenir. ha bir de majezik boğaz gargarasının fısfıslısını al. ben daha ağrı hisseder gibi olunca günde 3-5 kez ikişer fıs yapıyorum. başlamadan önlüyor.hadi ben kaçayım,. daha başka hastalara bakıcam:))))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaçayımı hemen demlemiş majejik fısfısımı da sıkmıştım zaten Çenenaz. Fast jeli hiç duymamıştım ama bak aklıma geldi gidip viks süreyim ben :) Haydi kaç bakalım işin çok :)

      Sil
  3. canımcım çok geçmiş olsun Handanım. Listeler kabarık ama zevkli işler. Boğaz ağrısı zerdeçal çok iyi hatta şu benim Golden Milk var tarif bir bak istersen. Bir de ablam geçen sene eczaneden bir fısfıs almıştı biraz pahalı birşey ama virüsü anından bloke ediyormuş.Bitkisel içerikli. Eczacıya da sorsan bilir 1.5 günde boğaz yerine geliyor :)
    Öptüm dinlen bol bol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım zerdeçalım vardı Derya, hımm, bak onu unutmuşum :) Dinleniyorum dinleniyorum, kılımı kıpırdatmıyorum :)

      Sil
  4. Çok geçmiş olsun Handan'cığım, önce sağlık kapı boyama, şuraya, buraya gitmeyi de biraz boşla, otur evinde, uzat ayağını, keyfine bak, dinlen ayol, bienal kaçmaz:) odayı çocuk kendisi temizlesin, kitabını defterini, ayakkabısını kendisi alacak yaşa gelmiş. Beş yaşında mı bu sen alıyorsun. Yeter her şeyi sen üstlenme. Sonra evlenince seni nereden bulacaklar? Karıları kızacak "Ay her şeyi benden bekliyor' diye:)))))))

    Şarkı için teşekkürler, kızmadın bana di mi, ben böyleyim ne yapayım, huyumu değiştiremiyorum...git git, hepsini yap üstüne bir de tüm camları sil, yetmez duvarları da sil mi diyeyim?:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha sen beni yanlış anladın Müjde, listeyi dinlenirken aradan çıksın diye yaptım, hasta hasta işe girişecek halim yok, yayıldım dinleniyorum.

      Dün bir diziyi beğendim netflixte aa baktım senin önerdiğin filmmiş. Hani şu öğretmenin gittiği maden kasabası. Tam benlik.

      Odaya yıllık temizlik için gireceğim, dolaplar ciflenecek falan, bizimkilerin yapacağı iş değil. Zaten normalde girmiyorum odalarına, yılda iki kere. Okul açılırken ve kapanırken :)

      Şarkı güzeldi di mi, eski bir havası var.

      Sil
    2. O diziyi çok sevdim ben bayılır o tür filmlere. Senin de beğenmene memnun oldum. Dolapları cifliyor musun bir de sabunlu su yeter yahu....şarkı mutlaka güzel de ben bu tarz bir türlü sevemiyorum, kusura bakma ne olur...:(
      tekrar geçmiş olsun:)

      Sil
    3. Ciflemeden çıkmıyor ki Müjde, sabunlu su erkeklerimin pasını almaz :D

      Şarkı eskitarz müziklere benzediği için seversin demiştim, yoksa müzik zevkimiz küçük bir noktada kesişiyor, biliyorum :)

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun Handan o.O Ben boğazım ağrırken hiçbir şey yutamıyorum ama ya. Gerçekten sadece sıvı tüketebiliyorum, nasıl açılıyor ki iştahın anlamadım :D Ya kapılar boyanacak dedin de aklıma geldi :)) Kapımı pembeye boyamak istiyorum ben de, toz pembe... Ama pişman olurum diye bekletiyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle açılıyor Elif. Boğazım acıyor dur çay içeyim, hımm boğazım acıyor karabiber yağlı ekmek atayım ağzıma falan derken bir ton şey yemiş buluyorum kendimi. Şişmiş olsa yiyemem de benimkisi pek şişmez kızarıp acır.

      Toz pembe kapıdan pişman olmazsın bence, denemeden bilemezsin. En kötü ihtimal benim mutfak dolap kapaklarıma yaptığım gibi yeniden boyarsın. Nasıl bir sarı aldıysam rezil etmişti mutfağı. Bir de çoktu ki dolaplar :)

      Sil
  6. Liste benimkiden kısa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk aşamada aklıma gelenler Tülin. Bak hemen bir madde daha ekliyorum Tülin'in paketini gönder artık :)

      Sil
  7. Umarım tüm maddeleri gerçekleştirebilirsin :) Kolaylıklar Handan :)

    YanıtlaSil
  8. Oytunun odasına Pazartesi girdim dün itibariyle hala çıkabilmiş değilim :) Ben çöpçüyüm tamam, oğlum benden daha çöpcü ahahaaaaa... İnşallah bugün akşam şükür modunda ferahlatmış olacağım odayı :)))

    Şu filmekimi zamanı bari gelebileydim yanına, ama nerdeeeeee

    Şu dizcağızını artık inatlaşıp yormasan hani diyorum. Yat biraz Handan, biraz daha yat ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo oğlanın odası bittiyse işlerin %90 ı bitmiş demektir Şebo :) Darısı başıma.

      Gelsene gelsene, sen gün ayarla ben o güne film bulayım.

      Dizim değil de topuğum beni rahatsız ediyor şu aralar. Ay orası değilse burası, her yer sakat :(

      Sil
  9. Geçmiş olsun Handan'cım. Vücudunu dinle ve evet onunla inatlaşma. En doğrusunu sana o gösterecektir. Çok dikkat et kendine, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinliyorum Bahar, iki gündür kılımı kıpırdatmamaktayım :) Teşekkür ederim canım, benden de sevgiler :)

      Sil
  10. oo filmekmini hatırlattığın iyi oldu gerçekten , bakayım ben de :D haydarpaşa çok uzak geliyor gözüme :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de bak Eylem, güzel filmler gördüm sanki. Ama tabi festival olunca içinden ne çıkacağı belli olmuyor filmlerin :)

      Haydarpaşa çok güzel ya, gidip o trenleri gezmek çok keyifli :)

      Sil
  11. Kendime çok kızıyorum ama İstanbul'da bir yere gitmem söz konusu olunca geriliyorum. Hafta içi işi ve trafiği atlattıktan sonra hafta sonu tüm zamanı kendime ayırmak istiyorum. Yapılacak bir dolu şey oluyor ve ben kesinlikle hiçbirine yetişemiyorum. Yetişemeye yetişemeye artık kendime kızmamayı öğrendim. Bu benim adıma iyi bir gelişme.
    Benim aciliyet listelerime gelince.
    Pazar günü Kartal organik pazarına gideceğim.
    Cumartesi ekmek yapma girişiminde bulunacağım.
    Kuzey'e odasını değişeceğiz diye söz verdik. Bunun için ne yazık ki Modoko'yu gezmek zorunda kalacağız.
    yazarken bile yoruldum. :)
    Size de bize de kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul yoruyor gerçekten de Özlem, haftasonlarına sıkışınca her şey yetişilmiyor. Ne kadarını yapsan kârdır diyelim, keyifle geçsin, bütün işlerin yolunda gitsin :)

      Sil
  12. Geçmiş olsun.. Sergiydi, filmekimiydi.. Ardından yazılarını da bekleriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ezgi. Gitmeyi başarırsam tabii ki yazacağım :)

      Sil
  13. Zıııııııııııır.
    Komşu ben geldim,Tavuk suyuna çorba,yaptımdı.,Geçmiş olsun.
    (İki senedir tavuk yemediğimi hatırrladım bu ara da iyi mi...)
    Köy tavuğu bulup anneme pişirmeliyim aslında... Bu aralar anneciğim,çiğnemeiyi de unuttu Handan :( mama ile besliyoruz zaman zaman...
    kendimize dikkat etmeli yaşlılığa yatırım yapmalıyız; diyorum da zaman bize kalıyor mu ki düşünmeden de edemiyorum...Kısır bir döngü içindeyiz aslında...
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de kısır döngü içindeyiz Merih, aralara sıkışmış beş dakikaların keyfini çıkartmak lâzım, sonraya atmanın hiçbir faydası yok.. Anneciğinin ellerinden öpüyorum. Allah hepinize kolaylık versin canım, zor işler..

      Sil