Ama Böyle de Olmaz ki

Temmuz 07, 2012

Her sabah balkonda kahvaltımı yaparken bakıyorum saksımda bir değişme var. Hemen koşup fotoğraf makinamı kapıyorum.


Evet sevgili sürpriz akşam sefası ilk çiçeğini vermiş. Akşama açacak mı bakalım. Hem benim balkonum sabahın ilk saatleri dışında hep gölge. Belki gündüz de açık durur :)


Bu da karanfilim. Kendisi çiçekçiden alınmış bir demet karanfildi vakti zamanında. Çiçekler öldüğünde saplarını toprağa sokmuştum. Biliyordum tutacağını :)


Bu da bir diğeri. Ötekinden özenip açmaya karar vermiş :)

Ağacım da iki yaprak daha büyütmüş :) Yaprakları gövdesinden büyük. Oy severim ben seni.

Bir saksının içinde her sabah insanı mutlu edecek birşeyler bulabilirken insanoğlu, neden yanlış yerlere bakmaya devam eder diye düşünmeden edemiyor insan.

Günaydın herkese.

Yeni mucizelere tanıklık edeceğimiz harika bir haftasonuna açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Oyyy..ben de severim onlari ben deee!

    Ve ahanda suraya yaziyorum bak... bir gün birlikte oturacagiz o balkonda (insallah) :)

    YanıtlaSil