Oyun

Temmuz 16, 2005

Canım nedensizce sıkıldığında sevdiğim şeyler listesi çıkartma oyunu oynuyorum. . Sonra kendimi gülümserken buluyorum.

- Serin havada üzerimdeki örtüye sarılıp uyumak.
- Yağmurda ıslanmak.
- Çimenlere çıplak ayak basmak.
- Sevdiklerime sarılmak.
- Soğuk havada sıcacık çay içmek.
-
Çaya bisküvi bandırmak.
- Kulağımda walkman yürüyüş yapmak.
- Sessiz bir gecede kitabıma gömülmek.
- Puzzle başında dünyadan kopmak.
- Kızarmış ekmeğe tereyağ sürüp yemek.
- Sıcak havada soğuk duşa girmek.
- Ay ışığında denizde yüzmek.
- Otobüs yolculuğu yapmak.
-
Yeni yerler görmek.
- Ağaç altına uzanıp yapraklarını seyretmek.
-
Fotoğraf çekmek.
- Güzel bir sabah kahvaltısı.
- Arkadaşlarımla sohbet.
- Dünya kupası, olimpiyat, buz pateni, grand slam tenis turnuvaları seyretmek.
-
Simit, peynir, domates, çay.
- Yorgun bir günün ardından yatağa uzanmak.
-
Günün ilk saatleri.
- Sevdiğim şarkıları dinlemek. (Şu anda radyoda Mary Magdalene, Jesus, Judas - Everything's Alright çalıyor, eski bir dostla karşılaşmış gibi oldum.)
- Kar yağarken dolaşmak.
- Rüzgarlı bir yaz gecesinde bahçede oturmak.
-
Kuru yapraklara basmak.
- Papatyalar.
- Sevdiklerime hediye almak.
- Yılbaşı ağacı süslemek.

- Telefonda annemin sesini duymak.
- Sinemaya gitmek.
- Çocuklarımın gülümseyen yüzleri.
- Yazı yazmak.
- Güzel şiirler.
- İstanbul.
- Yağmurdan sonra toprak kokusu.
- Ağustos böceklerinin şarkısı.
- Dalgalı deniz.
- Can'la elele dolaşmak.
- Kardeşimle bilgisayar oyunu oynamak.
- Hanımeli, leylak, portakal çiçeği kokusu.
- Konsere gitmek.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Cumartesi sabahı 8:57 de yazılmış bir yazı ancak bu kadar güzel olabilirdi...

    Şimdi katıldıklarım :

    - Yağmurda ıslanmak.
    - Çimenlere çıplak ayak basmak.
    - Sevdiklerime sarılmak.
    - Puzzle başında dünyadan kopmak.
    - Ay ışığında denizde yüzmek.
    - Otobüs yolculuğu yapmak (Sigara serbest olmalı ama)
    - Yeni yerler görmek.
    - Ağaç altına uzanıp yapraklarını seyretmek.
    - Fotoğraf çekmek.
    - Güzel bir sabah kahvaltısı.
    - Arkadaşlarımla sohbet.
    - Dünya kupası, olimpiyat, buz pateni seyretmek. (Tenisi sevemedim-sanırım kıskançlığımdan)
    - Simit, peynir, domates, çay.
    - Yorgun bir günün ardından yatağa uzanmak.
    - Günün ilk saatleri.
    - Sevdiğim şarkıları dinlemek. (Nights in white satin, You mean everything to me)
    - Kar yağarken dolaşmak.
    - Rüzgarlı bir yaz gecesinde bahçede oturmak.
    - Kuru yapraklara basmak.
    - Papatyalar.
    - Sevdiklerime hediye almak.
    - Telefonda annemin sesini duymak.
    - Sinemaya gitmek.
    - Çocuklarımın gülümseyen yüzleri.
    - Yazı yazmak.
    - Güzel şiirler.
    - İstanbul :) Bir Ankaralı olarak
    - Yağmurdan sonra toprak kokusu.
    - Ağustos böceklerinin şarkısı.

    - BEŞİKTAŞ MAÇLARI

    Can'la elele dolaşmak nasıl bir duygudur bilemediğim için o konuda yorum yapamadım :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Zeze , yeni maddeler aklına gelirse sen de ekle. Bu arada ben de Beşiktaş maçlarını severim ama FENERBAHÇE ye yenilmeleri şartıyla :) Keyifle kal.

    YanıtlaSil
  3. Klax: Kasette 106'nci counterdan sonra yukluyor ablacigim. Artieksi yontemi asla sasmaz.
    Lemans'da super bir rekor yapmistim ancak onu yazdigim kagit nerede bilemiyorum.
    Commando 86'da 64ler dergisinde oyunu aciklayan sahis enerjileri havaya ucurun diyordu biz ise salak degildik tabii. Zekamiz bizi 12nci level'a kadar goturdu. Sonrasi da ne olaki.
    Duotris'de teammodeda da cok eglenirdik. Sen habire benim taslarimin uzerine hizli dusurmek suretiyle sagda solda kalintilar birakirdin. Cikcik. (Ama ben bir hatasiz oynardimki Inanilmaz. Fakat bu baska bir hikaye:P)
    Fast Break'e geldigimde o gri takiminda(slammers) beni cok fazla yenemezdin.Valla cok iyi oynardim hani (Fakat bu baska bir hikaye:P)
    Pinball Power'da beraber yaptigimiz score(Sen sol ben sag flipper) uzun sure konusulacak. Daha sonra annemle cok yaklastik ama. Bir gun onu da kiracagiz insallah.
    Beraber text adventure oynama cabalarimiz hep husranla sonuclandi. uhuhu.
    Bir de ben Fighter bomber oynayarak hedefe yerden 20dk felan giderdim. Bu arada cay-pasta kek felan yerdim. Sen de bunu cok manasiz bulurdun. Ama her Cabal oynayisimda "aa ne guzel oyun bu" derdin. Sonra onu da oynamazdin. O zaman benim simulasyon oynamam gunah mi? (Valla cok iyi oyun oynarim, fakat bu baska bir hikaye:P)
    Emrah, Emir sen ben World games felan oynardik. Bak o da super eglenceliydi.
    Airwolf'dan bir sey anlamamistik. Ben gecenlerde actim. Hala birsey anlamiyorum. Ne igrenc oyun.(Airwolf'u iyi oynayan varsa benimle konusmasin)
    Ustten gorunus deli danalar gibi donen araba yarisi oyunlarinda pek yetenekliydin hani. Araba doner benim ablamin da tersi doner. Cok sekerdir seyretmesi.
    The Last Ninja'da ben batakligi duzden gecerken sen tersten gecebiliyordun. Iyi bir takim sayilabilirdik. Ancak o bataklik aslinda surekli gecmek icin yapilmamisti tabii. Bombayla ejder oldurecektik. Ama nerdee.
    Bir ton sacma zeka oyunlarini da hep senin yuzunden alirdim.
    C64 ilk simcity ciktiginda da ne hevesle oynamistik. Simdi 40000ncisi felan cikti. Oyle o heyecan yok.
    Exterminator'de super oynardik. Ne sinir bozucuydu gerci.(Bkz: Ben exterminatoru'de super oynardim fakat bu baska bir hikaye)
    C64'un ardindan 386 almistik.
    Onda Pinball Fantasies'de iyi dereceler elde etmistik. Ancak annem Pc'ye hic gecmedi. Hala onunla C64pinball power oynamaya devam ediyorum. Bir de Milyan plas alirdik durmadan.
    Bir de Prehistorik 2'de korkudan ziplayan ilk kisilerdiriz herhalde. O goril ciktiginda ikimiz de 20 cm sicramistik heheh.
    Pc'de Savage Empire ilk oyunlarimizdandi.
    Ardindan Lands of lore gelip gonlumuz fethetti. Bir ramazan cok oynamistik lands of lore'u. Ama bitirememistik. Yillar sonra bu yil:P dosbox emulator ile kurup bitirdik Lands of lore'u da. Kismet 13 yil sonraya imis. Yine de tebrikler bize.
    Baldurs gate sIKICILIGINDan sonra Vampire bize cok iyi gelmisti.Kristophla beraber Anezka'nin pesinde kosardik. Cocuklar gibi sendik. Sonra Ekaterina geldi. Mertlik bozuldu.

    Tabii arada might and magic 6 var. Ben baydim ama siz ailece bitirdiniz tebrikler.

    Indiana jones fate of atlantis'i de bitiremeyerek c64 text adventurelardaki ultra basarisizligimiz icon adventurelere de tasidik. Ne diyim. Sonra Monkey Island 3'u de bitiremeyecektik.Aslinda ondan once Maniac Mansion'u felan da sayabilirim. Yani ben bitirdigim bir Space Quest 1'i hatirliyorum. Onda da sen yanimda yoktun. O bir pixellik seyin uzaktan kumanda oldugunu tahmin ettigimde oyundaki en zor bulmacayi cozmustum.
    HA bir de Sabre Team oynuyorduk. Turn Base terorist felan avliyorduk. O da iyi idi.

    Neyse iste. Yillarca bir dolu oyun oynadik aslinda. Hala da kisa ziyaretlerinde elimizden geldigince oyun oynamaya calisiyoruz. Vampire Bloodlines var sirada. Kristoph yok ama olsun ne yapalim. Biz de ezik vampiri oynariz.
    Koptum konudan yine. Zaten cok uzun oldu. Quickshot Rulez. Tst'de neymis. Ablam zaten ezelden klavyeci. Hoscakalin.

    Kursad

    YanıtlaSil