Bahçede Kahvaltı Macerası :)

Mart 27, 2017


Dün sabah önce bahçeye uzun uzun kahvaltı hazırladık. Tam filmlerdeki gibi kalabalık ve kahkahalar eşliğinde sofraya oturduk. Fotoğraflar çekildik.

Derken yağmur başladı. Hahaha. Keyfimiz kaçtı mı, hayııır. 

Haydiii, bütün taşıdığımız eşyaları geri götürdük. Bir yandan da yiyoruz yalnız :) Eve girip kaldığımız yerden devam ettik.

Dört kız birbirimizi tanıdığımızda on yedi (hatta kimimiz on altı)  yaşındaydık. On iki kişi olmuşuz geçen otuz yılda, çok şükür hiç ayrılmadık, her geçen gün çoğaldık. 

Teşekkürler hayat..



Yağmurdan sonra biraz bahçede dolaştım. Evin sahibi Pastırma da bana mankenlik yaptı :) Lütfen masumca beklediği yere bakar mısınız :)







Hepinize günaydın.

Dostlarınızla buluşup kahkaha ve sevgi dolu zaman geçirdiğiniz bir haftaya açılsın sabahınız..

Fotoğraflardan beğendiğinize tıklayıp şarkınızı almayı unutmayın :)

Benzer yazılarım

40 Yorum yap

  1. İlk resmi tıklar tıklamaz bir sarki dinledim 😃 yabanci müzikten hic anlamamama rağmen cok huzur verici geldi.Birde GÜNAYDINNNNNN günleriniz hep aydin olsun 🌼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel miziğin dili, ülkesi yok Özlem,ruhumuza dokunuyor bir şekilde :) Günayeın canım :)

      Sil
  2. Pastırmanın yüzünü gözünü yerim..
    Ne güzel kareler handan..hele o mor renk!..kalp kalp kalp..:)
    Günaydın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok masum ve şeker, değil mi Sevgi :) O mor renk de masal havası katıyor ortama sanki. Günaydın :)

      Sil
  3. Biz daha bahçe ve balkon sezonu açamadık , hele dün baya bir soğuktu
    keyfiniz bol olsun ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün hava gerçekten soğuktu Pelin, biz aç kurtlar doymaya başlayınca fark ettik üşüdüğümüzü :) Teşekkürler.

      Sil
  4. Uzun yıllar süren dostluklar kurmak ne güzel. :) Çocuklarınız arkadaşlığınızın başladığı yaşlara erişmişler...
    Siületin olduğu morlu fotoya bayıldım. Gizemli bir havası var.
    İyi haftalar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de dün ona bakıyorduk Zülâl, Çocuklarımız bizim tanıştığımız yaş civarındalar :)

      Silüetli fotoğrafı ben de sevdim,böyle fotoğraflar yakalamaya çalışıyorum artık :) Teşekkürler canım :)

      Sil
  5. Benzer bir kare asa ben de sahibim, şükürler olsun ki. 4 başlayıp bir bir artmak, geçmiş fotolara baktıkça daha anlamlı oluyor. :)
    Üstte basit bir tente, yağmur altında muhteşem bir ortam yaratabilirmiş. Benim gibi yağmur sesi aşığı birinin aklına ilk o geldi. Yağan pıtpıtlar, dost muhabbeti, sıcak çay, nefis yiyecekler... Of Allah'ım rüya gibi. Ne mutlu size, maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle arkadaşlıklar hayatın en büyük hediyesi De Kubad.

      Yağmur sesini açık kapıdan dinledik artık, hava da iyice soğudu sonrasında çünkü.

      Teşekkürler canım :) (Bir nazar boncuğu emojisi lâzııım :)

      Sil
  6. harika.. keyfiniz çok olsun.. nazar değmesin..

    YanıtlaSil
  7. Günaydııın, çok neşeli olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook Gökçe :) Biri bizi kameraya çekseymiş tam filmliktik :) (O nasıl bir kelime oldu öyle, hahaha)

      Sil
  8. Çok konuklu büyük sofraları çocukluğumdan beri severim. Ailede paylaşıma alışan insanlar kolay kolay vazgeçemiyorlar. Sofranız bereketli, yuvanız huzurlu olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim Makbule Hanım. Her bahaneyle kocaman sofralar hazırlarım zaten :) Hele böyle en yakınlarla hep birlikte kurulup kaldırılanlar başka keyif. Amin, teşekkürler :)

      Sil
  9. Nice mutlu,huzurlu kahvaltılarınız olsun:)Şarkı için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Ebemkuşağı, hepimizin öyle olsun. Umarım beğenmişsindir şarkını :)

      Sil
  10. Birileriyle şöyle keyifli bir masada otursam da devamı gelmiyor :(Pastırma reisi seçtim. Dream Lover çıktı. Beğendim 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim :) Keyifli, bol sohbetli, kocaman sofraların olsun senin de Belle.

      Sil
  11. Harika bir bulusma olmus yine:)

    veeee... the call of the mountains.. *thumbs up* :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu Ayşecim.

      Dağlar çağırıyor biziii :)

      Sil
  12. Dream lover :)
    Ne güzel şey dostluk. Öyle yalnızım ki, üç tane "dostum" var üçü de uzakta :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de senelerce uzaktaydık ama yine bir araya geldik Burcu, darısı başına.

      Sil
  13. Ne güzeldir eski dostluklar. Beraber nice güzel günleriniz olsun Handancım.

    YanıtlaSil
  14. İki şarkı tam benim çocukluk yıllarımdan kalma hatta 1960 bebeklik oluyor, ah o yılların müziklerine bayılıyorum:) Çok teşekkürler:) Pastırma'yı da çok sevdim ne tatlı, ne güzel bir kedi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O yılların müzikleri duru ve sade Müjde. İnsanı yormuyor, dinlendiriyor..

      Çok güzel kedi, değil mi. Miyavlamayıp sakince beklemesini de çok sevdim. Benim İzmir'deki kedim Şef de pencerenin önünde sessizce beklerdi :)

      Sil
  15. Kalabalık sofraların bam başka bir tadı var ya... Hele sevdiğin arkadaşlarla bir araya gelerek yapılıyorsa çok daha güzel oluyor her halde. Sizde yağmur yağsa da yazınızla içimizi ısıtdınız Handan hanım. Hele o resimler...Harikasınız ♡♡♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl güzel oluyor Umman, insanın ruhu aydınlanıyor hep birlikte.

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  16. Sabah şarkımı gecikmeli olarak aldım "Kaleo "I Can't Go On Without You""

    İyi ki dostlarımız var kahkahalarımıza sebep ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki varlar Şebnem :)

      Sil
    2. Handanım şu Şemboyu bir dürt de bana uğrasın,uğramazsa küserim mektubumu da keserim...Unutma...

      Sil
    3. Şebooo bak seni dürtüyorum, Merih'e hemen uğra bakiim...

      Dur Merih, burayı görmezse bizzat mekânında taciz edicem, merak etme.

      Sil
    4. Delisiniz vallahi siz :)))) Sabah süperozunuzu ikinizin de aldım... Handan senin dürt diyeceğini tahmin etmiş gibi dün dürtmüş beni :)) Ama sabah gördüm ben miskinlikten, sonra da senin yazını gördüm :))) Ayyy dedim bu kadınlar bana hiç miskinlik yaptırmayacaklar ahahahaaaaa :))
      Not: Buldumcuk olmuş bir şımarıklık attınız üzerime bugün. Yemin ediyorum sizin gibi dostu olanın sırtı yere gelmez ♥

      Sil
    5. Handanım Hızır servisim iyi ki varsın.
      Duuur sana da sıra gelecek,hızına yetişebilirsem tabii.
      Canısı...

      Sil
    6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  17. Bol,samimi kahkahalarla dolu masalarınız olsun,yavrularınıza rol model olan ebebeynler olarak sizleri de kutluyorum.
    Silüet fotoğrafa,ve o kapının önünde bekleyen mırnava bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok mutluyum çocuklarımızın bu ortamlarda büyümesine. Bir de birbirlerini gerçekten kardeş gibi çok sevdikleri için çok mutluyum Merih :)

      Silüetli ve kapıdaki kedi benim de favorilerim. Fotoğraflarıma biraz hareket katmaya çalışıyorum son zamanlarda :)

      Sil