Sabahın İlk Saatleri

Temmuz 20, 2018


Şimdi bahçede otururken bana eşlik eden güzellik 😊

Stockholm'deyiz. Bu sefer tam bir hostel deneyimi oldu bize. Yıllar sonra ilk defa ranzada yattım. Ve odada tuvalet yok. Yanımızda taşıdığımız çarşaflar işe yaradı. Çarşaf kiralamak 30 lira falan. Dört kişi olunca yüklü miktar. Ben Carrefour 'dan kilosu 24 lira olan çarşafların en hafiflerinden almıştım. On liraya falan maloldu :) Yanımda lavantalar var, arılar ve kuşlar. Akşam geç geldik, şehri henüz hiç görmedim. Kocaman bir günümüz var bakalım nereleri görebileceğiz.

Bizimkisi inrerrail demosu gibi oldu. Tren yolculuğu ağırlıklı gezi. Ben çok memnunum ama erkeklerim bir daha trene binmeyebilirler :D

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Ya ben size çok özendim, nasıl başvurdunuz ne kadar tuttu vs bunları da paylaşırsınız değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnterrail etiketi altında paylaşıyorum Özlem. İlk yazımda anlattım, dönüşte tekrar uzun uzun anlatacağım :)

      Sil
    2. Aa kaçırmışım o yazıyı, hemen bakıyorum.

      Sil
  2. I like your blog, its really dope.

    Do you want to follow each other?

    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.

    We can follow each other on Instagram @dujovicandjela, let me know in the comments so I can follow you back.



    www.bekleveer.com

    xoxo

    YanıtlaSil
  3. Bende şöyle sırtıma çantamı atıp yurtdışına gitmek istiyorum. Keyifli geziler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa dengi bir arkadaşla çok keyifli olacaktır Beyda :) Teşekkürler :)

      Sil
  4. Handan'cığım harikasın, güle güle gez, güle güle gel:) güle güle gelin daha doğrusu. Ne iyi yapmışsın. Ya inanılmaz bir arkadaşsın biliyorsun değil mi? :) Seni çok seviyorum, ayağını sürmüşsün ya, şimdiye kadar 3 - 4 kez rüyamda gördüğüm Stockholm'a gidersem sayende gideceğim. Buna eminim.

    Not: Yorumum bilmeyenler için tuhaf gelebilir, sevgili ve inanılmaz arkadaşım Handan çok büyük incelik yaparak ABBA müzesinin önündeyken beni aradı, ayağımı sürdüm Müjde bol bol sen de gel diye dedi. Ya işte böyle inanılmaz bir arkadaş (kıskanmak yok:)) ve hep derim zaten yine diyorum Handan sen gerçek misin?:) Canım sevgiler öptüm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok içten diledim, bence geleceksin sen de Müjde :) Öpüyorum kocaman.

      Sil
  5. Sarayın bahçesindeki töreni mutlaka izleyin bir öğlen vakti.
    Bandonun ABBA şarkıları eşliğinde geçişi çok eğlenceli oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarayın bahçesinde sanırım tam da törene rastladık ama öyle kalabalık ve güneş tepemize geçiyordu ki oradan kaçtık Tülin. Dün Can'la Bilgiç geri döneceklerdi, sırtlarında çantalarıyla dolaşmak zorunda kalınca pek bir şey yapamadık.

      Sil
  6. Ne güzel bir deneyim olmuştur sizin için eminim

    YanıtlaSil