Akhiabara

Temmuz 20, 2017

Bizim delikanlıların sevdikleri her şey vardı orada. Kartlar, eski yeni oyunlar, anime kahramanları falan.

Dolayısıyla akşam planlarım her gece değişip orada sonlandı.


Bu dükkânın önünde az beklemedim :)



Festival dönüşü yine oraya gittik. Otelden güzel takoyaki (tıkla) yapan yer ismi öğrenmiştik. Orada en çok yemek istediklerimizdendi takoyaki. Sıcacık ve lezzetli takoyakileri nerede yiyeceğimizi bilemedik. Dükkân büfe gibiydi ve burada sokakta yemek yemek yasak. Biraz şaşkınca dolandıktan sonra büfenin yanında minik bir yemek yeme alanı gördük, hemen oraya sıkıştık :)


Sokaklarda bol bol bizimkikeri beklerken o enteresan atmosferi fotoğrafladım.


Bu ilginç kıyafetli kızlar kafelerin broşürlerini dağıtıyorlardı.


Keşke kameraya alsaydım da seslerini de duysaydınız, animelerdeki kızların sesi abartı değilmiş, gerçekten öyle konuşuyorlardı :)


Burada bazı kafelerde kızlar eskortluk ediyorlarmış. Senin arkadaşın gibi falan ağırlıyor, birlikte oturuyor. 


İlginç bir sektör.




Neyse oradan ayrılıp yollara düşüyoruz yeniden.


Yüzü maskelilere de alıştık iyice.



Işıklarla rengârenk sokaklar, binalar.


Bir mağazanın önünden geçerken güncel modaya da bakalım.




Bu kıyafet nasıl bir kıyafettir yavrucum.


Biz biraz rock and rollarken sizi bırakayım.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Handanım giysilere bayıldımmm....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeller, değil mi Ferhan Ablacım :)Enerji var üzerlerinde :)

      Sil
  2. Geleneksel giysileri öylesine zarif olan bir millet nasıl olur da böylesine rüküş olmayı tercih ediyor anlamıyorum..kendine kimono aldın mı bak mağazasından geçmişsin almadıysan bahanen ne merak edoyorum😘
    Enteresan bu insanlar enteresan Almanyada bile farklılar inan hiç şaşırmadım💃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha kimonolara baktım ama almadım Sevgi. Hem pahalı geldi, hem de küçücük dolabıma giymeyeceğim bir kıyafeti sıkıştırmaya çalışmayayım dedim. Ama çok şeker kalem aldım :)

      Gerçekten inanılmaz rüküş gençler vardı, hayretle izledim.

      Sil