Sevdiklerinizle Birlikte Bol Kucaklaşmalı Sarılmalı Tatlılı Şekerli Gülümsemeli Huzurlu Çaylı Kahveli Harika Bir Bayram Geçirmeniz Dileğimle

Haziran 25, 2017



Yanlarına gidemediklerinizi de arayın konuşun anacım mesajla falan geçiştirmeyin, size de karşınızdakine de çok iyi gelecek emin olun :)

Biz her zamanki ritüellerimizi yapacağız. Hep birlikte bayram kahvaltısı, ardından mezarüstü ziyareti ardından ev gezmelerimiz.

Başucunuzda ayakkabılarınızla uyuduğunuz günlerdeki bayram heyecanınız hiç gitmesin, bayram sadece tatile dönmesin :)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Bayramınız mübarək olsun Handan ablam!!! Rəbbim övladlarınız və sevdiklərinizlə birgə sağlıqlı,hüzurlu neçə gözəl bayram yaşatsın inşallah. Uzaqdan da olsa möhkəmcə qucaqlayıb öpürəm sizi :) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı bayramların olsun Handan :)

    YanıtlaSil
  3. Başucu ayakkabılarım;
    Bir keresinde, kırmızı ve yanda metal tokası vardı.
    Bir başka bir keresinde beyaz ruğan ve bilekten bağcıklı,
    Yazarken bile kalbim küt küt çarptı şimdi,iyi mi...
    Çocuk kalbim hala çarpıyor ya bu bile güzel.

    Herkese çocuk kalpli bayramlar diliyorum.
    Öpüyorum Handan'cım.

    YanıtlaSil
  4. Ailen ve sevdiklerinle birlikte nice mutlu bayramlar dilerim Handancım. Sevgiler
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  5. Mutlu ve huzurlu bayramlar diliyorum size.:)

    YanıtlaSil
  6. Fotoğraf beni çocukluğuma götürdü, ne güzel çekmişsin, ışık hüzmesi, çay, çiçekler sanki anneannemin Beylerbeyi'ndeki evinde hissettim kendimi. İyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  7. Ramazan bayramın mübarek olsun canım benim Rabbim daha nice güzel bayramlar görmeyi nasip etsin inşallah sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  8. Limonlu çayımı afiyetle içiyor, iyi bayramlar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  9. İyi bayramlar. Afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  10. Bayramınız mübarek oldun Handan. Mutlu huzurlu bayramlar

    YanıtlaSil
  11. Fotograf ic isitan cinsten.. iyi bayramlar..

    YanıtlaSil
  12. İyi bayramlar!!! :)

    YanıtlaSil
  13. İyi bayramlar... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. İyi bayramlar Handancığım.

    YanıtlaSil
  15. Hepinize teşekkür ederim 🎈🍬🍭 Nice güzel bayramlar yaşayalım

    YanıtlaSil
  16. Canımmm ıyı bayramlar gecırmıssındır ınsallah nıce bayramlara opuyorum

    YanıtlaSil