Doğal Taç

Haziran 28, 2017


Bu karanfili yıllar önce suya koyup da köklendirmiştim. O zamandan beri balkonumda büyüdükçe büyüyor. Bugün bir iki dalını kopartayım da budanmış olsun aynı zamanda dedim. Çok uzadı çünkü.

Tek bir dal kopartabildim :) Çiçeklerin hepsi aynı daldaymış :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Çok güzeller maşallah...

    YanıtlaSil
  2. Maşallah çok sevmişler yerlerini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiler gerçekten de Zülâl, sığmıyorlar saksıya :)

      Sil
  3. Rengi çok tatlı,kokuyor mu Handan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de rengini çok seviyorum Sevgi. Evet kokulu cins, mis gibi kokuyor.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Gerçekten de kelimenin tam anlamıyla yediveren olmuş Evren :)

      Sil
  5. Maşallah ne güzel açmışlar 😊 inşallah bende bir bolkunlu bir ev bulduğumda alicam inşallah 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balkonlu ev bulduğunda ben sana bunlardan veririm ekmen için Özlem :)

      Sil
  6. Vazoda olmak istemişler galiba artık :)

    YanıtlaSil
  7. Saksıda çiçek yetiştirmeyi bi ben beceremiyorum sanırım :( Olmuyor bir türlü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde uygun yeri bulamamışsındır Yurdagül, İzmir'de benim de hiç çiçeğim olmazdı, en sonunda tek bir yerde yaşadılar, orayı da hiçbirimiz görmüyorduk :D

      Sil