Ultra Süper Lüks Otelimiz :)

Temmuz 05, 2017

Ocak şubat gibi otel arayışlarına başlamıştık. İlk önce saray manzaralı oldukça güzel bir otel seçmiştik. Hatta oradan sağa sola gitme yollarına bakmaya da başlamıştım. Derken tabi ki bir otelle asla yetinmecek olan Can başka otellere bakmaya başladı. Pek ilgilenmiyordum ama bir baktım bizim çok güzel otelden daha kolay sağa sola gidiliyor diğer taraftaki otelden.

Otel manzarası iyi hoş da içinde akşamdan akşama konaklayacağım bir yer için gezip tozmaya daha elverişli olanını seçmek mantıklı geldi.

Hem de daha uygundu.  Zaten dört kişi Japonya yeterince pahalı, nerden kazansak kârdır :) Altı geceye 4000 TL vermek diğer seçeneklere göre çok uygun. Kahvaltı da dahil. Hoş henüz kahvaltıya gitmedim, ona ayrıca ona harcamam gerekecek mi bilmiyorum :D ( Akşam güncellemesi kahvaltı bulamaç yumurta, marul salatası, ne olduğunu anlamadığım bir köfte, çorba,ekmek, yağ, reçel ve kruvasandan oluşuyordu bu sabah, yarın sabahı heyecanla beklediğimi söyleyemeyeceğim :)

Neyse otelimizin odası küçücük, içinde ne çekmece ne komidin ne dolap var. Bir kaç askısı var bir köşede. Yatak taş gibi yastıklar da. Zaten yatak duvara dayalı :D

Amaaaa


Pijamalarımız vaar


Başucumuzda alarmlı saatimiz var, aynı zamanda elektrik anahtarı


Pek de fiyalalı yatak başlığı

Ee ayna da takımı tamamlıyor :)


Su ısıtıcısı her yerde olur da


Diş fırçasından tarağa her otelde olmuyor


Sabah duştan sonraki rastladığıma ise hiçbir yerde rastlamadım, aynanın lavabo üzerindeki kısmı buğulanmamıştı. (Fotoğraf sonradan flulaştırılmadı) Aynanın o kısmı arkadan ısıtmalıymıışşş..


Klozeti beklediğimden o konuda çok şaşırmadım ama ısıtmalı falan pek şımartan bir klozet kendisi :)


Oda bit kadar ama küvetimiz var :) (Trenden indiğimizde bardaktan boşanırcasına yağmur yağdığından şemsiye bizden önce girdi küvete:)


Terlik, kerata da tamam.


Acil durum elfeneri, yerinden alınca yanıyor.


Masa lambası da reostalı kısılıp yükseltilebiliyor.


Son olarak da şunu söyleyeyim rahatsız etmeyiniz yazısı mıknatıslı, kapıya yapışıyor anacım.

Odada dolap olmasa ne yazaar :)

Hem klima da çalışıyor,  insan hayatta başka ne ister :)

Bu yazıya sabah başlamıştım şu anda saat akşam dokuz olmuş.

Akşama kadar üç müze gezip akşam da saatlerce Bilgiç'in dükkân dükkân gezmesini bekledik. Şu beyin uykusu gerçekleşmekte. Son gücümle evden getirdiğim sallama çay yapıp anında sızmayı planlıyorum :)

İyi geceler canlarım.




Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Ouvvv herşey şahane... Sömürün anacım son damlasına kadar.. İyi eğlencelerrr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de öyle yapmayı planlıyoruz Kerime :) Teşekkürler :)

      Sil
  2. Çok keyifli bir yazı olmuş, tee japonyalara ne ara gittiniz :)) her şey var otelde masallah :D ısıtmalı klozetleri duymuştum, rahatlarına çok düşkünler galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gözüküyor Özlem, işime gelmedi diyemem doğrusu :)

      Sil
  3. gördüğünüz yerleri yazacağınız yazılarınızı da merakla bekliyoruz :) iyi gezmeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık yaz sonuna kadar yazarım ben onları Sevilay :) Şimdilik kısa kısa bahsedeceğim döndüğümde uzuuun uzuuun :)

      Sil
  4. Oda küçük,sade ama konforlu. Ben beğendim :)
    Uzakdoğu'ya gitsem sanırım aç kalırım :) Yemek yorumlarınızı merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beğendim Evde Yazar :)

      Burada yemek konusunda çok zorluk çekmezsin diye düşünüyorum iki adımda bir mc donalds, starbucks falan var. Krepler falan da güzel gözüküyor. Biz de henüz geleneksel yemek yapan bir yere gitmedik ama oğlanlar heyecanla bekliyorlar. Aynı heyecan Can'da yok ama :D

      Sil
  5. Oyyy oyy gerçekten de süper lüksmüş Handancım oteliniz o ne yahu yok yok. Bizim 7 yıldızlılara gitmedim ama her halde orada ancak vardır bu anlattıklarının hepsi. Takipteyim Tokyo'dan sık sık yaz emi? :)) İyi tatiller iyi gezmeler canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Odaya ilk girdiğinde bu nasıl yer dersin Ülkü ama içi pek dolu doluymuş :)

      Sık sık yazmaya çalışacağım, ama asıl döndükten sonra anlatırım diye düşünüyorum :)

      Sil
  6. Çok güzelmiş, en sondaki manzara süper. İyi tatiller tekrar. :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son manzara bir göl manzarası Müjde :) Teşekkürler canım.

      Sil
  7. Japonya mı? Çılgın aile.

    YanıtlaSil
  8. OOO HARİKA GEZİ
    HEDİYE İSTERİM YİNE FOTOGRAF CEK BİR TANE BENİM İÇİN

    YanıtlaSil
  9. görsele değil konfora önem vermişler demek ki! keyfiniz çok olsun! ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim gibi çekmece dolap çılgınları için biraz eksik ama diğer her şey fazla fazla var Nilgün :)Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  10. İyi tatillerrrrrrrrrrrrrrrrrrr....

    YanıtlaSil
  11. Vayyy süper keyifli günler

    YanıtlaSil
  12. Gezdiğin yerlerin de fotolarını koy Handancığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buradan koymaya çalışacağım Yurdagül, ama sanırım çoğu dönüşe kalacak.

      Sil
  13. Birilerinin hayalleri resmen:) İyi eğlenceler. İlgiyle takip edeceğim.

    YanıtlaSil
  14. Handann merhaba ,ayy siz harikasınız yaaa,merakla okuyacagım yazıyı,iyi tatiller:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bu yoruma cevap yazmamış mıyım Nuray, afedersin canım ya. Teşekkür ederim.

      Sil