Sen Hâlâ Çok Güzelsin İstanbul

Temmuz 24, 2017


Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. İstanbul her daim güzel olmaya devam edecek gibi...

    YanıtlaSil
  2. Bu fotoğraf çok güzel ama ben İstanbul'a gittiğim zaman hiç güvende hissedemem kendimi :) Tam bir memur zihniyeti yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllar önce Ankara'ya şube teftişine gittiğimizde orada okumuş olan yanımdaki arkadaşım, burası İstanbul'a benzemez çok nezih ve güvenlidir falan derken peşimize takılan iki tipi atlatana kadar akla karayı seçmiştik Yurdagül, hehehe dilimden de kurtulamamıştı tabi. İstanbul çılgın bir şehir,tekin olmayan yeri çok ama büyüleyici yerleri baskın. Asla sıkılmazsın,her zaman gezecek yeni bir sokağı,gidecek farklı bir aktivitesi vardır.

      Sil
  3. Ooo ne güzel fotoğraf çekmişsin öyle, eline sağlık. İstanbul çok güzel hakikaten ama ben iki özelliğinden ötürü sevmiyorum orada yaşamayı. 1) aşırı nem, 2) deprem fobisi var bende..onca yıl nasıl oturmuşum şimdi bir gün gitsem korkudan uyuyamıyorum:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deprem zamanı burada olmadığımdan sanırım o konuda etkilenmedim ben Müjde, nem, evet çok var ama yine de Ankara'nın ayazına tercih ederim :)

      Sil
  4. Severiz kendilerini ,
    Muthiş bir fotograf
    Any:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Any. Severiz, hem de çok :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Blog yazarını şımartmayalım şımartmayalım :D

      Teşekkürler Annesi'nin Prenses'i.

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Ertesi güne gelmişiz ama günaydın Şebo 😘

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Ama sonunda şımaracağım böyle giderse Tülin :) Teşekkürler canım :)

      Sil
  8. Sanki tatil köyünde çekilmiş gibi. Eski İstanbul fotoğrafı gibi. Şimdi ağaç bulsan şükredecek durumdasın :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminönü'den Sarıyer şehir hatları vapuruna bin Belle, yeşile ve maviye doy :) Bu fotoğraf Büyükada'da çekildi,orası da yeşil ama baharda tavsiye ederim çok doluydu şimdi.

      Sil