15 Temmuz 2018 Pazar

Bir Hayalim Daha Gerçek Oluyor Gibi...

Can yanımda söyleniyor , oturup kalkıp hayal mi kuruyorsun, gerçekleştiriyoruz gerçekleştiriyoruz bitmiyor diyerek :D

Napalım , gençliğimi lisans, yüksek lisans,  üstüne müfettişlik, peşine evlilik , doğumla falan geçirince hayal gerçekleştirmeye zamanım mı vardı benim.

Sonra bir baktım topallıyorum , oram ağrıyor buram ağrıyor, daha ertelemeyeyim şu hayalleri dedim.


Bu hafta Sirkeci Garı'na gidip biletlerimizi aldım. Hatta gitmek isteyenlerin aklında olsun eğer iptal ettirmem ben diyorsanız %15 indirim yapmaya başlamışlar. Daha bir kaç gündür varmış öyle bir şey. Biletlerimi geç almanın avantajı oldu bana bu :)

İnterrail, benim üniversite yıllarından hayalim. O zamanlar sadece gençlere vardı. Sonra bir baktım biraz daha pahalı ama yetişkinler için de çıkmış bu uygulama. Bunu öğrendiğimden beri de bir on beş yıl geçti herhalde. Nihayet bu sene tatil planıma trenleri koymayı başardım.

Türk parası pul olmuş, olmasa çok uygun bir gezme yöntemi ama euro almış başını giderken, biletler de euro cinsinden olunca azıcık pahalı. Gelgelelim Can'a dediğim gibi ne kadar erken o kadar iyi, daha beklersek daha da pahalıya patlar matlar :D

İnterrail bileti tarifeli, tur gibi falan bir şey değil. Bu bilet Avrupa'da belirli hatlarda belli bir süre bedava trene binmeyi sağlayan multi pass :) Bizim fazla vaktimiz olmadığından 15 gün içinde 5 gün kullanmalı tarifesinden aldık. Yani -adı üstünde - on beş gün içerisinde kendi seçtiğimiz beş gün istediğimiz trenlere bineceğiz :)

Ne yazık ki Can'ın iznini son anda kurtardık, ilk beş gün bizimle olacak. Biz de zaten bir hafta kalacağız. O bir haftada kuzey diyarlarına gidip bol bol tren yolculuğu yapıp doğanın tadını çıkartmayı plânlıyoruz.

Ne zamandır buna çalışıyorum . Muhakkak ki sürekli yollarda olacağımızdan yorulacağız ama kendimize sakin bir rota çizip, az ama öz gezerek her anından keyif almayı planlıyorum .

Dönünce bir tatile ihtiyacımız olacak orası kesin :D

Bekleyin bizi trenler , gemiler, fiyordlar ve yollar.

Dua edin herşeyimiz yolunda gitsin. Yarın sabah uçakta boş yer olsun. Hiçbir bileti önceden ayırtmadım, hepsine yer bulalım, sürekli dolanırken dağılmayalım ve yorulup birbirimize girmeyelim 😬

İnternet buldukça instagramdan kısa paylaşımlar yaparım. Bir hafta sonra burada bol fotoğraflı uzun uzun anlatırım. Zaten bir hafta gidip üç ay anlatıyorum , adım çıkıyor sonra hep geziyor diye :D

İnterrail'i merak edenler için TCDD sayfası işte şurada . Orjinal interrail sayfası da şurada.


14 Temmuz 2018 Cumartesi

Sabah Sabah Çok Güzeldin İstanbul


Sabah erkenden Kadıköy'e yürüdüm. Arkadaşlarımla kahvaltı yapacaktık, denize sıfır diye Balon Kafe'ye gittik.


Diğerlerini beklerken biraz kitabımı okumaya çalıştım ama manzara baskın gelmiş olabilir biraz :)


İstanbul hâlâ çok güzel, deniz çok güzel, eski tarz şehir hatları vapurları çok güzel, martılar çok güzel. Ve 37 senelik arkadaşlarla buluşmak da başka güzel.


Bol deniz havası ve dost sohbeti aldıktan sonra şimdi evde tembellik yapmaktayım.

Dün uzun telefon konuşmaları sonunda Can'ın pazartesi günkü uçuşu iptal edildi neyse. Bizimle beş gün gelebilecek .

Bilgehan'a doktorun verdiği ilaç yaradı, hatta şimdi kalktı Kadıköy'e gitti maymun.

Çantalarımız hazır. Bir tek ilaç koyacağım . C vitaminli asprin, cataflam, pastil, burun damlası ve yarabantı.

Saçımı boyatmaya gitseydim iyiydi ama neyse o da yarına kalsın. Bugün dinlenmek istiyorum .

Mezuniyet Balosunda


Bloğu açtığım sene anasınıfından mezuniyeti vardı, zaman nasıl da geçiyor :)





13 Temmuz 2018 Cuma

Düğümleri Sıkılmadan Çözebilirim Ama Bazen de Çok Düğüm Oluyor

Pazartesi alış verişe gittim. Bilgiç'i doktora götürdüm.

Salı bilet almaya gittim. Ütü yaptım.

Çarşamba ev temizledim  ,  konsere gittim.

Perşembe doğumgünü günüydü. Bilgiç'in bir arkadaşı geldi. Akşam mum üfledi.

Bugün çanta hazırlanacak, ütü yapılacak. Bilgiç'in bacağı tahriş olmuş doktora gidecek. Metos'un mezuniyet balosu var.

Yarın sabah ortaokuldan iki arkadaşımla kahvaltı yapacağız  . Zira yurtdışında birisi, sadece o günü denkleştirebildik.

Pazar günü vefat eden arkadaşımız anısına onun bir parçasını söylediği şarkıya hepimiz söyleyerek eşlik edeceğiz, arkadaşımın sütüdyosundayız.

Pazartesi sabah erkenden yola çıkacağız.(İnşallah)

Can'a uçuş yazılmış pazartesi gününe, zaten sekiz günün beş gün bizimle kalacaktı, onunla uğraşıyor şimdi .

Bilgiç üç günde iyileşecek mi ?

Seçimdi, sınavdı, baloydu derken bu üçüncü rezervasyonum, planım.

Yoruldum demiş miydim?