Hayır İlla Ben O Odaya Yerleşeceğim Diyorsan Temizliğin Ucundan Tut İki İşe Yara

Mayıs 24, 2017

Kumruları gerçekten çok seviyorum, hatta sabah yine ne güzel gözüküyor diye seyrederken fotoğrafını çekesim gelmişti.

Sanırım poz vermeye geldiler beni üzmemek için.

Çocukların odasına neden gittiğimi de unuttum bak onlarla uğraşırken.

Biri pencereden geri döndü. Neyse girmedi derken diğeriyle gözgöze geldik.


Gördüğünüz gibi gemiyi yeniden ele geçirmeye çalışmaktaymışlar.


Kışladım hemen şabalak üstteki kapalı camlara çarptıktan sonra


Yere kondu.


Yeniden yerine geçti sonra. Bir sonraki denemede de camlara çarpınca yardım şart oldu.


Yalnız bakar mısınız rahatlığa, hanımefendiye (kesin kaçan beyfendidir diye böyle demekteyim :) uzattığım strafora nazikçe çıktı. Diğer elimle de fotoğrafını çekiyorum bu arada.


O sekince dururken ben de onu camdan çıkarttım.


Eh artık uçabilirsiniz majesteleri :)

Arka balkon yetmedi, evi de ele geçirdi maymunlar. O odada iki delikanlı yaşıyor, huu, camı açmadığımda havasız hali nasıl biliyor musunuz siz, bi rahat bırakın :)

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Gideceği yeri biliyor yaramazlar.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balkonu batırdılar sesim çıkmıyor, çamaşırlarımın üzerine konuyorlar pisletiyorlar, neyse kuştur yapar diyorum ama evin içi de iyice abartı oldu Ebemkuşağı :)

      Sil
  2. Yakında sen onlara da bir oda açacaksın gibi geliyor bana :))) Kuşun rahatlığına bayıldım yalnız :))
    Güveneceği yeri çok iyi öğrenmiş, afferim ona ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep üç çocuk istediydim zaten, bunlarla dört çocuk olur Şebo. Yavrularla da nine olurum artık. Hımmm :)

      Vallahi o nasıl güvendir anlamadım, elimi uzatsam çıkacakmış neredeyse :)

      Sil
  3. Cesur, gemi sevdalısı, bir tek denizci şapkası eksik.
    O halde, güle güle kaptan! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha,sen böyle söyleyince şimdi bir anlam kazandı kumrunun ısrarı NG :)

      Sil
  4. Sabah kahvesine gelmiş onlar ama sen çay seversin çaya gelmişlerdir😄
    Havalandırma şart o koku benzersiz😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çayı balkonda içelim diyorum, yok illâ içerisini istiyorlar Sevgi :)

      O koku anlatılmaz yaşanır, değil mi :D

      Sil
  5. Tam kontesmiş :))) Bir kez benim de başıma gelmişti ama sizin kadar cesur davranamamıştım, kendisi yolunu bulup çıkmıştı sonunda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne kontes Nihan :) Ben börtü böceğe alışkınım, korkmam da, onun benden korkmaması ilginç tabi. Hayır elimi uzatsam konacak mıydı diye düşünmekteyim şu an :)

      Sil
  6. Kuşlar gittikleri mekanlara bereket ve mutluluk da taşırlar.
    Kuşların uğuru denir.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşlar en sevdiğim hayvanlardan Makbule Hanım, hele ki kumrular, serçeler. Seslerini duymak kanat çırpışlarını görmek yeter :) Eve neden bu kadar hevesliler bu sene çözemedim, oysa hep balkonda yaparlardı yuvalarını, uğur getirmiş olsunlar diyelim o zaman :)

      Sil
  7. Tam bir asilzade gibi davranmış :D Çok güzel ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duruştaki asalet yeter Kâğıt Salıncak :)

      Sil
  8. güler misiin ağlar mısın :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuş hadi kuş da, onca temizliğin ortasında onu görüp, koşturup telefonu alarak bir yandan fotoğraf çekmeye çalışan benim halim başka bir güler misin ağlar mısın konusuydu Tuba :)

      Sil
  9. Olaya bak :D Vallahi gireceği yeri biliyormuş yaramaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Majestelerinin insanlarıyız işte Belle :)

      Sil
  10. Ay maaşallah ne güzel bir kumru :) yanlız bu kadar nazik olanı da ilk defa görüyorum.
    strafor üzerinden kalkacağı hiç yok gibi duruyor.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi uç diye sallamasam sanırım oradan kıpırdamayacaktı Esmanur :)

      Sil
  11. Kumru her eve gitmezmiş
    Sevecen bir kalp mi gördü ne?

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çamaşırlarımın üzerine konmadıkları sürece pek sevecenim Kadriye :)Hoş o zaman da ne kadar kızabiliyorsam artık :D

      Sil
  12. Ahh ne güzel, ne güzel, bu kuş gibi güzelsin Sevgili Handan, yazımı sildim, umarım bir daha yazmam, öyle bunalmıştım ki, senin gibi birinin tokatına ihtiyacım varmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok sevindim Ayşecim. Yazıların yüreklerimize açılan sımsıcak pencere gibi, onları tekrar tekrar okumayı ve düşüncelere dalmayı seviyorum.

      Sil
    2. Teşekkürler sevgili Handan, bugünkü yazımda, bloğumun geleceğinde çok büyük hakkın var...

      Sil
    3. Yazını benden başkası da görse aynı tepkiyi verirdi eminim Ayşecim, sen hepimize dokunuyorsun güzel yüreğinle.

      Sil
  13. Aaa! ne evcimen kumrulariniz var diyecegim ama onlar girecegi evi de biliyordur bence. Oldukca cetrefilli kosullarda fotograf cekmisligim vardir ama ben hem kus transfer edip hem net fotograf cekemem, tebrik ediyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuş poz verince bana pek iş düşmedi Evren, inanamadım ben de :)

      Sil
  14. Vayy eve bayağı yerleşmişler ;) Ne güzel korkmuyorsun neyseki ;) Çok güzeller ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok korkmam Aytül ama tabi evi dağıtan üç tipim var ekstra iki şahıs daha almayayım diyorum :)

      Sil