17 Ocak 2021 Pazar

Bi Karavan Videosu Daha, Buzdolabının Boyutları Üzerine :D


Karavandaki buzdolabı oldukça büyükmüş, ben içine hiçbir şey almaz zannederken hemen her şeyi yerleştirdik. Buzluğuna iki tane kiloluk tavuk kanat paketi sığıyormuş meselâ. 

Yalnız öyle tıkıştırdım ki her şeyi,  ne nerede bulabilecek miyim bilemiyorum. Bir bakıyormuşuz beş yıl sonra elimize geliyormuş iç olmadık yerlerden kayıp eşyalar :D

Karlı bir iki fotoğrafla bu yazı da bitsin. 

Gelecek sefere artık gezmeli tozmalı olsun fotoğraflar :)




Şarkı Falı

Son günlerde çektiğim fotoğraflardan derledim size. İçlerine de şarkılar sakladım, pazar günü eğlencesi olsun diye :)


















15 Ocak 2021 Cuma

Sincap'a Mıknatıslı Bıçaklık Taktık


Karavan'da hemen her şey toparlandı. Sadece bıçaklarımı koyacak yer bulamamaktaydım. Aslında benim takıntılarım yüzünden. Bıçak takımı hediyeydi, evdeki takımım taaa evliliğimden kalma, ondan ayrılamadığım için bu takımı saklamıştım. Karavanı aldığımızda evde oraya götürecek şeyler bakarken tamamen aklımdan çıkmış bıçakları görünce mutlu oldum. Gelgelelim takım kocaman bir kutunun içinde. Kutuyu dolaba sığdırdım ama hiç pratik değil. Dolabı aç, kutuyu çıkart, bıçağı al. Ölme eşeğim ölme. Hiç sevmem böyle zor işleri. Takıntım var dedim ya, takımı bölüp sadece küçük bıçakları alsam olur ama onu da yapamıyorum. Her an elimin altında olması gereken şey. Evdeki gibi tezgâh üzerine koyamayacağımdan (tezgâh olmadığından :D)  mıknatıslı bıçaklık geldi aklıma. Otuz santim, sırf bıçaklarla kalmadı güzel tepsimi de tuttu. Şimdi çeşit çeşit yemekler yapabilirim artık :D Hahaha, ah pandemi, bittiğin gün bu mutfak sadece çay için kullanılacak bilesin. Yemek yaptığım tatil mi olurmuş.

Yine sesi pek güzel değil ama izlemek isteyen buyursun. 

Bir de,  niye haber vermiyorsunuz, youtube videoları kolayca yükleniyormuş artık. Ben oradan link al, buraya aç, html kopyala uğraşıp duruyordum hâlâ.  
 

14 Ocak 2021 Perşembe

Yorumlarda Kalmasın, Burada Dursun :)

Kürşad'ın doğumgününü kutlayan herkese teşekkür ederim. Onun yorumunu da buraya alıyorum, yine pek keyifli yazmış :) 



Ablaaa :)


Çok güzel yazmışsın. Kucağında beni sallarken yere uçuşumuzu hatırlamıyorum pek :)
Katuz sapata kısmını da.

Alien filminde konsept gereği yaratık olmuştuk :P

Ayrıca üç beş santimin lafı mı olur ne güzel boylu poslu kızsın :)

Guns konseri evet, sonrasında "bulamadık" ayağına beni o poşetlerle bırakmış olmanız ise aslında işin daha trajik kısmı :)

Commodore 64'deki çabalarımız sayesinde iş güç sahibiyim valla :)

Sabahlara kadar oynadığımız Lands of Lore ise, bilgisayar oyunlarından en çok zevk aldığımız dönemdi herhalde.

Kasetlerin de ayrılması "planlamadığım" bir bölüm oldu evet. Keşke aldığım bütün kasetleri bir şekilde sana hediye yapmasaymışım. Elde tek bir "Master of Puppets" kala kaldım. Düşündüm de, onu da verseymişim bari :P
Neyse ki sonra bir çoğunu bana kopyalamıştın.

İyi ki benim ablamsın. En çok şeyleri senden öğrendim. Hiç de sıkılmazdın anlatmaktan:) Zaten genelde anlatmaktan sıkılmayan bir yapın vardır, bunu bu blogu okuyan herkes anlamıştır herhalde. :))Bu benim çok işime yaradı valla.

Öpüyorum seni biricik, canım ablam.