Tamam İşte, Her Zamanki Köşene Geç Böyle

Mayıs 25, 2017


Bakalım bu sefer yumurtamıza sahip çıkabilecek miyiz?

Yalnız o rahat çimenlerin arasına totosuna batacak dalları koyup da yumurtlamasına hastayım :)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Ben de merak ettim şimdi heyecanlı bir bekleyiş olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek umudum yok ne yazık ki Sevgi, her defasında bir bakıyorum yumurta yok.

      Sil
  2. Belki daha guvenli yer bulup aliyordur. :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Yine olmadı Tülin, geceden sabaha kaptırmış yine. Ya da yumurta boştu belki de o zaman da bırakıyorlarmış.

      Sil
  4. aa ben görseldekini yeşil soğan sanmıştım :) sabah sabah acıktım galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiğdemlerim onlar Esmanur, bir ay açıyorlar onbir ay ot :) Kahvaltını yaptın mı bakiim :)

      Sil
  5. Bizim balkondaki yavrular büyüyüp uçmuştu :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargalarla martılardan rahat yok bizimkilere Nihan, sabah baktım yine gitmiş yumurta :( Sen çok şanslısın, ne büyük keyif onları izlemek.

      Sil