Trafodaki Kediye Benden Selâm Söyleyin Çıkmazsa Feci Yapacağım

Aralık 30, 2016

Akşama yemeğe misafirim gelecek İstanbul'da elektrik verilen mahallelerle yılbaşı ışığı gibiyiz, bende gidiyor annemde geliyor onda gidiyor bende geliyor, yanıp sönüyor İstanbul.

Dün gece bir ara mum ışığında fasülye ayıklamaktaydım. Hemen herşeyi öyle böyle hazırladım ama yemek vaktinde elektrik olmazsa ana yemek fırınlanamayacak.

Neyse kesile gele süpürme işlemi bitti, hazır elektrik varken diyerek duş da aldım. Allahtan odanın her yerinde süs diye mumlar var. Akşama yakacağız artık.


Bu arada fotoğrafta pek belli olmasa da kar başladı nihayet. Yeni yıla karlı gireriz umarım :)

Şimdi elektrik kesilmeden gidip şu kaşarı rondodan geçireyim.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Musmutlu yıllarrr Hansan ablaaaaaaaa :)
    Kolay gelsiinnn :*
    Umarım 2017'de seninle buluşabilirimmm (çok istiyorum daa)..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Kerime, sana da musmutlu yıllar canım.

      Neden buluşamayalım ki, hem de çok güzel olur :)

      Sil
  2. Gülmeyeceğim vallahi, en olmadık günde başıma gelir biliyorum...
    Kolay gelsin canım sana ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülme Şebnem :) Bir elimde mum çay demlemeye çalışırken gülünmeyecek gibi değildim gerçi :D

      Sil
  3. Yaaa yılbaşını kartını aldım :) bilmiyordum bana yolladığını çok hoş sürpriz oldu :)
    Çok çok teşekkürler, iyi ki varsın ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah Şenay, yan sokaktaki anneme ulaşmadı daha ama sana geldi mi kart, bak bu da bana sürpriz oldu :)

      😘

      Sil
  4. Hahaha:)
    Boş bulundum, fotoğrafta trafo ve kedi arıyorum :)))
    Hangi çağdayız, hem de bu karda elektrik mi kesilir!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşamki son kesinti dört saate yakındı Zeugma, inanılır gibi değil.

      Sil
  5. İki gündür elektriğe göre iş yapıyoruz.İnanılmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu misafiri ağırladım ya Sezer, bir de evime ilk defa gelen ilk defa tanıştığım kişiler, mum ışığında oturduk saatlerce.

      Sil
  6. Insanlar yeni yil kutlamasin diye mi bu kediler giriyor trafolara 😄😄😄

    YanıtlaSil
  7. keserse kessinler sen vazgeçmemişsinya tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir elimde el feneriyle fasülye ayıklarken pek komiktim Merih :) Teşekkürler canım :)

      Sil