♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Aralık 31, 2016

2016 benim için yepyeni yerler gördüğüm, minik maceralar yaşadığım dolu dolu bir yıl olmakla birlikte ülkemin halleri yüzünden yüreğimde bir sızıyla geçti.

2017 umarım huzurlu bir yıl olur. İnsanlar kapılarını iyiye ve güzele açmaya karar verir, bir takım korkular ve baskılar doğrularımızı yapmamızı engellemez, bu kâbuslar biter.

Seneyi minik bir falla bitirmezsek olmazdı tabi.

Tıklayın bakalım size şarkı mı şiir mi yoksa benim bir yazım mı çıkacak :)

Vaktiniz varsa hepsini tıklayın anacım, yılbaşı zamanı bu bütün hediyeler hepinize :)

Sizleri tanıdığım için çok mutluyum. İyi ki varsınız :)

Mutlu yıllar.






















Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Never give up- sia çıktı 😀
    Musmutlu yıllar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da musmutlu yıllar Kerime :) Never give up bebek :)

      Sil
  2. BENDEN DAHA GÜZEEEELLL laylaylommmm
    BENDEN DAHAAAAA GÜZEEEELLLLL :))))

    Mutlu yıllar Handanım ♥
    Yakışıklılarınla sağlık, huzur, sevgi başınızdan eksik olmasın
    ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha şarkı moduna girilmiş bakıyorum Şebo :)

      Amin canım, her şey çok güzel olsun :)

      Sil
  3. I'm still standing:)Mutlu yıllar....

    YanıtlaSil
  4. Efendim, inanamıyorum çünkü tıkladığım resim bana çocukluğumdaki bir kupa bardağı hatırlattı, kısa süreliğine de olsa sevindim. O bardağı, hayalini kurduğum karlı yolları evleri özlemişim :) Yine inanamıyorum çünkü Sia çıktı, harikaydı! :)
    Mutlu seneler, efendim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel denk düşmüş NG, mutlu seneler :)

      Sil
  5. Sizi tanımaktan ben de çok mutluyum. Mutlu, sağlıklı, huzurlu yıllar <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol fotoğraflı, yazmalı, huzurlu yıllar Yasemin :"

      Sil
  6. Seni tanıdığıma çok memnunum...ve iyiki varsınız...iyi yıllaaaarrr:):)

    YanıtlaSil
  7. Hozier çıktı yaşasııınn.

    İyi ki tanımışım seni, hayatıma neşe kattın.
    Sağlıkla geçireceğin, sevdiklerinle beraber mutlu bir yıl olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin De Kubad, hepimiz için güzel bir yıl olsun :)

      Sil
  8. Şiir sevene şiir çıkar tabii ki☺ 'Yeni Yılda' her cümleye amin🙏🏻 Mutlu yıllar... Her şey gönlünüzce olsun... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Bana Kumbaracı Yokuşu çıktı :) Fotoğraflara bakmayı çok severim çok mutlu oldum. Yeni yılınızı kutluyorum, ülkece karanlık günlerden çıkıp aydınlığa kavuşmak ümidiyle, sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Mutlu yıllar canım :* bana da yeni yılda şiiri çıktı :)

    YanıtlaSil
  11. Bende iyi ki tanımışım sizi. :) Kota fakiriyim bu aralar, videolardan korkuyorum. Fotoğraflara bakmakla yetiniyorum:)
    Çatının altında kim varsa herkesin yeni yılını kutluyorum. Mutlu yillar:)

    YanıtlaSil
  12. Handannnnn...!
    çocukluğumdan beri biriktirdiğim tebrik kartlarımı bulmalıyımmmmmm.
    Hele simli olanları,en kısa zamanda bulacağımmmm
    care yok..aklıma düşürdün bak...
    Belki,kokulu kalem ve silgilerimde yanındadır kimbilir....?
    KUTLU_KUTLU_KUTLU OLSUN HER GÜNÜN VE HER ANIN,(anıları ölümsüzleştiren ) GÜZEL ARKADAŞIM:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meriiih, o simli kartlardan bulursan muhakkak fotoğrafını isterim :) Bende bir tane bile yok, neden artık yapmıyorlar ki onlardan, oysa nasıl da satılırdı bence :) Bu resimleri o özlemle koymuştum bloğuma,bak hemen fark ettin sen de :)

      Bilgiç bana pembe bir kalem almış yılbaşında , ona baktığımda da kokulu kalemlerimi hatırlamıştım. Rengârenk ve mis kokulu, ne şiirler yazmışımdır, kim bilir :)

      Teşekkür ederim, senin de kutlu olsun canım :)

      Sil