Mutfaktan Çıkabilecek miyim Acaba ?

Aralık 04, 2021

Ortada bir şey de yok, kıymalı kapuska pişirdim topu topu ama saat dört oldu ben mutfaktaydım. Bulaşık makinasını çalıştırdım ancak çıktım.

Bugün sporumu yapamadım, her yerim ağrıyordu, belki yemekten sonra yaparım.

Salon masasını toparlamam gerek, akşama kart yapacağız orada. 

Pazartesi zarf ve pul almalıyım. Bu sene umarım kaybolmadan herkese ulaşabilir kartlar. 

Brownie yapayım diyordum ama çikolatam azmış, 300 gr yerine 240 gramla yapsam nasıl olur acaba. Ya da sadece kek çırpayım, brownie başka zamana kalsın.

Bu bilimum etkinli ayında da nasıl rejim yapacaksam ben. Kart hazırlama günü, ev süsleme günü,  parti günü,  üzerine yılbaşı, üzerine annemin doğumgünü ve emen ardından Kürşad'ın doğumgünü. Ocağın ortasına kadar bir sürü tehlikeli gün. Neysw ben diğer günlere odaklanayım, en azından zararı azaltırım.

Çok güzel yağmur yağıyor bugün. Bütün işleri halledersem yarın akşama kadar koltuğumda keyif yapmayı planlıyorum. Hatta markete meye sebze siparişi bile verdim ki pazara bile gitmeyeyim diye :D 

Bi ağırlık çöktü üzerime,  şuracıkta azıcık uyuklasam mı acaba?  Hımmm, ne güzel geldi bu fikir.


Demişim ama yapamadım. Onun yerine gidip kek çırptım. Az sonra fırına atacağım.



Gün boyu yağan yağmurun ardından güneş hoşça kalın demeden gitmedi. Mutfak camının buğusundaki güzellik de bana akşam şöleni oldu.

Şimdi  yemek zamanı, sonra çayla kek keyfi. Ailece masa başında kartlarımıza gömülelim. 

Bu arada epeydir yorumlara cevap yazamadım, yarın sabah erkenden yazacağım, hepiciğinize kocaman öpücükler ::


Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Aralık ayında çok işim oluyor, Noel Anne olduğum için :D

      Sil
  2. Ya boş ver, özel günlerde ye gitsin Handan. Yerken mutlu musun? Ben yerken çok mutlu hissediyorum kendimi. Sadece mutlu olmak için sürekli yiyorum ya da sürekli yiyelim demek istemiyorum tabi ki ama ay dur kilo vermem lazım, şunu yemeyeyim vs demek beni çok mutsuz ediyor. O an yemem gerekiyorsa yerim. Abartmadıkça sorun yok bence :D

    Biz de bugün brownie yapacaktık Arya ile ama hiç çikolatamız yoktu. Onun yerine ıslak kek yaptık :)

    Önündeki yoğun günler için sana bol bol enerji ve neşe diliyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel günlerde yiyorum zaten Manxcat, benim derdim, bir salınca hiç durmadan sürekli yemek. Doyma duygum yok, at gibi çatlayacağım bir gün :D

      Sil
  3. Bizde de Noel kekleri zamanı yandık artık ☺️

    YanıtlaSil