Karavan Günlükleri

Eylül 28, 2021


 Komik hallerimiz, nefis gün ışığı, Metehan nerede yattı, Handan'ın saçları ne kadar mormuş öyle, kahvaltıda ne yediydik, Bilgehan'ın kendinden geçme ânı, hepsi bu videoda. Beğenmeyi unutmayınız. 

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. izledim.Epeydir Eskihisar'dan geçmiyoruzPendik'ten de geçiliyor artık ama karavanları alıyorlar mı bilemedim.
    Saçlar gerçekten çok hoş görünüyor.
    Keyifli bir video olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karavan almıyorlardır diye düşündüm Mehtap, alsalar da oraya kaç lira ödemem gerekir diye düşündüm şimdi :)

      Saçların dipleri çok mor olmuş, biraz başka şampuan kullanacağım sanırım, ben önden fark etmedim o kadar mor olduğunu.

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. blogunun yeni yüzü güzel olmuş, hayırlı olsun:)
    iyi gezmeler diliyorum..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzeldi Handan. Allah huzurunuzu daim etsin gülüşünü eksik etmesin. Hülya

    YanıtlaSil