Günaydıııııın

Eylül 27, 2021


 

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Günaydınlar olsun. Hülya

    YanıtlaSil
  2. Günaydın:) Güne müziğin ritmine uygun olarak büyük bir enerjiyle başladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün keşfettim bu şarkıyı. Sbah yürüyüşte tekrar tekrar dinlerken sizlerle de paylaşmak istedim :) Haftaya enerjik bir açılış :)

      Sil
  3. Günaydın iyi haftalarrrr :)
    Nedense bu tarz müzikler biraz sert geliyor bana....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana şu versiyonunu vereyim o zaman Gülşah :)

      https://youtu.be/oHs98TEYecM

      Günaydın :)

      Sil
    2. Oooo, işte bana bu müziklerle gel Handan Ablacım, bu gırtlak yapısı beni benden alıyor,öperim çok 😘

      Sil
    3. Ben de öptüm kocaman :)

      Sil
  4. Merhabalar.
    Günaydınlar olsun efendim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi akşamlar dileği de benden gelsin Recep Bey.

      Sil
  5. Muse'um benim yaaaa :) Sanatçıları karşılaştırmak benzetmek istemem ama, ilk 5 diyebilirim günümüz müzisyenleri içinde <3 Günaydın Handaaaan, harika bir hafta olsun!

    YanıtlaSil