Metos'un Finalleri, Bilgiç'in Üniversite Sınavı, Can Yine Uçaktan Temaslı, Ben de Ot Gibi Duruyorum İşte

Haziran 17, 2021


 Sabah yataktan çöp gibi kalktım yine. Dün de böyleydim. Uykulu, kılımı kıpırdatasım yok. Sanırım hormonlarım değişiyor artık. Eh yaş elli, menopoza girmeyen bi ben kaldım.  Bütün gençliğimde üç ayda bir falan regl olup idareli kullandığım için olmalı 😂


Neyse konu sapmasın. Baktım çöp gibiyim. Saat de altı buçuk. Biraz kendimle ilgileneyim dedim. Saçlarım yedi aydan sonra toplanacak kıvama gelmiş. Biraz far sürdüm. (Spor yaparken beni zombiye çevirir ama olsuuun) Ruj. Küpe, yüzük. Biraz parfüm. İyi geldi.


Hâlâ çöp gibiyim ama aynaya bakınca kendimi kandırıyorum :D


Neyse bu sabah Bilgiç benimle gevezelikteyken okula gitmeden odasını bayağı topladık birbirimiz gırtlaklamadan.( Zamanlama önemli)  En azından bu içimdeki temizlikçi ruhuma iyi gelir.


Spora bir saat kalmış. Gidip biraz daha iş yapayım ben. Hayat bana güzel :P


Sebastiyaaaan,  kör olmayası, yine iş var diye kaçtın di mi... 


Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Bence çok güzelsin, cildinin ışıltısı yeter! 🧿
    Bu hafta benim de modum bir iniyor bir çıkıyor, o nedenle her şeyi bıraktım kendime “iyi” bakıyorum, dur bakalım ne olacak ;) Yazmayalı, seni özlemişim bu arada!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin bakışlarının ışıltısı Ceren :) Teşekkür ederim.

      Sen ve Rüya demese daha da yazmayacaktım :) Öpüyorum kocaman :)

      Sil
    2. Çok çok kalp 💜💜💜💜🤗

      Sil
    3. Benden de, kocaman kocaman kalpler :)

      Sil
  2. Her durumda motivasyon önemli tabi..Bence de saçların on numara olmuş...Günün güzel geçsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bir bırakıyorum kendimi ama çok da bırakınca toparlanmıyor. Biyolojik tamamen biliyorum ama başa çıkmak zor olabiliyor. Hele de böyle üç erkek gorille bi kafeste kapanmışken :D

      Teşekkür ederim :)

      Senin de günün güzel geçsin Sevda :)

      Sil
  3. Günaydın Handan. Çok güzel görünüyorsun önümüz yaz moraller yüksek olsun. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Hülya, teşekkür ederim :) Evet ya, çok şükür yaz geldi. Hem de serin serin :)

      Sil
  4. Hayata pozitif bakman, iki hatta üç erkekle baş etmene bayılıyorum. Kendimizi
    motive etmesek ne olurdu bilmem. karavanlı günlerimi öyle özledim ki
    anlatamam. evde oldukça, yola çıkamadıkça daha çok huysuzlanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an geriye gün sanıyorum Buket. Can'ın yıllık izni haftaya. Olabilecek en kötü zamana denk düştü ama belki iki gecelik bir kaçamak yapar mıyız, Bilgiç'e de sınav öncesi iyi gelir belki modundayım. Bakalım, inşallah.

      Bu yaz bir yerlerde buluşsak ne güzel olur :)

      Sil
  5. Tüm aileye kolay gelsin, sağlam bir tatilin vakti gelmiş gibi görünüyor:-) Bu motivasyon düşüklüğü için en ideali bir tatil gibi:-)

    YanıtlaSil
  6. Geç olsun güç olmasın. Böyle olmasında bir hayır vardır belki. Gidince hepsinin acısını çıkarırsınız:) Saçlar böyle daha havalı 👌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz geldi, okullar tatil olsun ufak kaçamaklara başlarız Zeugma :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. bence mevsimlerin sapıtmasından yataktan sürünerek kalkıyoruz. kiminle konuşsam öyle :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da çarpıyor tabi Tosbağa Günlüğü.

      Sil
  8. ben de çöp gibiyim ya, mevsimleri de suçlamaktan bir hal oldum, müebbet suçlu sanırım, üniversite sınavları geçti mi, bu sene işimiz yok ondan takipte kalamıyorum. kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla mevsim, metabolizma, korona, her bişeyi suçlamaktayım ama çözemedim.

      Üniversite sınavı gelecek hafta Eylem.Teşekkürler.

      Sil
  9. İşte o yüzden ben de her sabah makyajımı yapıyorum hala 🤗. Yoksa kim görecek 🤗😘😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En güzeli Sevda :) Ben de her gün yürüyüşe çıkarken farklı bir şey giyiyorum, süslenip püsleniyorum :)

      Sil
  10. Bu hafta iyice gergin olur, hayırlısıyla atlatın inşallah bu hafta sınavı.
    Hele ki gönlüne göre bir yer olursa bak parti yapacağız ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük bir umutla beni şaşırtmasını bekliyorum Şebo :)

      Sil