Yorulmak Olmaz

Mayıs 07, 2021


Düştüğümde beni kaldıran şarkılarım vardır. İlk sırada Athena 'dan Yorulmak Olmaz. Bu şarkıyı dinlemek öyle iyi geliyor ki, inanılmaz. Binlerce defa dinleyebilirim.

 ********  

Ben hayatta hiç engel tanımadım
Ne varmış ki bunda?
Dünyaya ters gelse bile
Yan çizip umursamadım

Ne görmüşsen o doğrudur
Doğru bana göre zaten yoktur
Her kafadan bir ses çıkar
Kıyametler bundan kopar ya

Yorulmak olmaz, yorulmak olmaz
Bıkmadan, usanmadan devam yola
Yorulmak olmaz, yorulmak olmaz
Bıkmadan, usanmadan devam yola

Bir gün düşsem başka gün kalkıca'm
Biliyorum bunu
Her defasında kafa üstü
Daha sert dibine vurucam

Yanlışa doğru demeden
Kendime yalan söylemeden
Yüzüne bakıp ağlamadan
Nasıl anlardım canım yanmadan ya?

Beni bana hatırlatan yine bendim sonunda

Yorulmak olmaz, yorulmak olmaz
Bıkmadan, usanmadan devam yola
Yorulmak olmaz, yorulmak olmaz
Bıkmadan, usanmadan devam yola

Yeniden başladım dibinden
Ne varsa yaşamak güzel
Yeniden başlasam
Yeniden başlasam
Yeniden başlasam, yeniden

Yorulmak olmaz, yorulmak olmaz
Bıkmadan, usanmadan devam yola
Yorulmak olmaz, yorulmak olmaz
Bıkmadan, usanmadan devam yola

Yorulmak olmaz
Yorulmak olmaz
Yorulmak olmaz

Beni bana hatırlatan yine bendim sonunda

Benzer yazılarım

0 Yorum yap