Patates Kızartırken Zamanda Yolculuk Yapar mı İnsan?

Mayıs 18, 2021


Ben bir değil iki yolculuk yaptım. 

İlkinde üç kız bizde buluştuğumuz gün geldi gözümün önüne. Ev kuşu annemler ilk defa evde yoklar. Biz de film keyfi yapacağız. Öncesinde patates kızartıp yanına da salata hazırlayalım dedik. Zühal'in salatasının sosu öyle çoktu ki salata çorbasına dönmüştü, patateslerin dışı yanmış içi çiğdi, üstelik fırının yanında bir kara delik olduğunu keşfetmiştik, neyi düşürsek ortadan kayboluyordu 😂

Diğerinde de Melihat Gülses' in yazlığına ışınlandım. Bir akşam gitmiştik. Yaz sonuydu. Dışarıda kocaman bir sofra kurulmuştu. Bana da patates soyma işi verilmişti. Ehehe, kazık kadar genç kız olarak ilk defa patatesi orada doğramıştım ki gerçekten çok sanatsal bir çalışmaydı 😂 Yemek sonrası konser ise harikaydı. 

Anılar. 

Bir küçük gülümseyiş, bir tatlı sızı.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Ben çok küçükken büyük yengem yazın sık sık bahçede ateş yakar üzerinde kızartma yapardı. Koca bir tepsi karışık kızartma, üstüne de domates sosu! Kızartma deyince aklıma hep o anlar geliyor <3 Anılaaaar, şimdi gözümde canlandılar :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oyyyy, ne görüntü ama :) Bu yazının sonunda hepimiz gidip patates kızartacağız sanırım :D

      Sil
  2. Patates aşkımız depreşti:)
    benim de aklıma bir ara Öykü’ye sabahları yaptığım pattisli yumurtalar geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yumurta ve patates, karşı koyamadığım ikili :)

      Sil
  3. Ah Ah! Domates soslu patlıcan kızartması olsa şimdi.

    YanıtlaSil
  4. Eskiden patates kızartmayı hiç beceremezdim. Bir tarafı yanardı, bir tarafı çiğ kalırdı. Yazını okuyunca o günler geldi aklıma :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin ilk başlarda yaşadığı haller sanırım :D

      Sil
  5. Lise yıllarımda o kadar çok kızartıp yerdim ki. O yüzden ben de bugün patates kızarttığımda ara ara geçmişe gidiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sanırım şu son bir seneki kadar çok kızatmamışımdır, her kızarttığımda pandemiyi hatırlayacağım artık :D

      Sil