Günler Uzadı mı Ne ?

Nisan 15, 2021

Ramazan gelince hep böyle hissederim, sanki gün 24 saat değil de 36 saat falan. 

Hayır aç olmaktan kaynaklanan, akşam da bir türlü olmuyor hissiyatı değil bu.

Aslına bakarsanız,  aralıklı oruçla geçen aylardan sonra şu anda çok daha fazla yiyorum ben :D

Bu hissiyat, yapacak iş bulamamamdan kaynaklanıyor.

Sabah, saat 8.46, mutfağım temiz ( ki saat altıda Can,  sekizde Bilgiç kahvaltı yaptılar),  yatağım yapılmış (Can'ın sabah uçuşları olmasa yatak hiç kapanmadan akşam oluyor bizde) ,  yemek plânlanmış,   ev derli toplu falan. Nasıl oluyor bu yaaa. 

Gece 2.30 da yattım, saat beşe doğru yarım litre su içtim, altıda Can'ı uyandırdım, yedide sabah oldu zaten. 

Bu arada makina çalıştırdım, çamaşır yıkanıyor. Sadece evi süpüreceğim,  onun için saat erken olduğu için şimdi yapamıyorum. 

Biraz kitabımı okuyup anneme alış veriş öteberilerini götürüp,  yürüyüş yapacağım.

Eve dönünce Metos'u kaldırıp cumburlop yatak :D 

Hepinize günaydın. Verimli, huzurlu, harika bir güne açılsın sabahınız.



Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Ramazan bereketi olsa gerek 😊

    YanıtlaSil
  2. ramazanda ben yatıyorum genelde bu gün 12 de kalktım akşamdan yemeğim var nasılsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öğleyin yatıyorum, zira sabah okula gidn çocuklarım var :)

      Sil
  3. Ben enerjimi biraz tasarruflu kullanıyorum. Yürüyüşlere ara verdim. Vücudum bi uyumlansın hele😇🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yürüyüşler gezinti modunda olduğundan bırakmadım Yıldız, gerçek yürüyüş olsa yapamam :)

      Sil
  4. Ne iyi bir evlatsın Handan. Annenle bol bol vakit geçiriyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem de harika bir annedir :) Bu pandemide en çok şükrettiğim şey aynı mahallede yaşıyor olmamız, uzakta olsam aklım kalırdı.

      Sil
  5. Oruçluyken gün içi uykuyu çok severim ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açlıktan çok uykusuzluk vuruyor insanı :)

      Sil
  6. Ah keşke ben de uyuyabilsem gün içinde.. işe gitmesek olmaz mı en azından Ramazan’da ?? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Allah güç kuvvet versin işe gidenlere. Ben çalışırken kıştı, kahvaltı yapar gibi sahura kalkıp şubede açıyorduk orucu. Tek sorun kimse olmadığından vakit geçmiyordu bir türlü :D

      Sil
  7. Ramazanın en güzel yanı evdekilerin sürekli yemelik bişeyler beklememeleri sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dışımda oruç tutan olmadığından sabahtan akşama her öğünü hazırlıyorum sanırım :D Neyse haftasonu geldi, yarın herkes tutar.

      Sil
  8. off böyle nasıl uykusuz geziyorsun, benim başım zaten ağrır
    bir de böyle geç yatarsam mahvoluyorum. oruçluyken fazla işte
    yapamıyorum. Hayırlı ramazanlar size de!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki gibi yatıyorum zaten Buket, sahura kadar durmak imkânsız. Sahurda başucumdaki suları içip bir de muz yiyorum. Ama yarın tatil, bu gece otururum herhalde :)

      Baş ağrısı çok çekiyordum, susuzluktanmış, aklında olsun, akşam oturduğun sürece su iç.

      Hayırlı ramazanlar.

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Yok canım, kalkıp kalkıp yattım, beş saate yakın uyumuşum, gerisini de öğleyin tamamladım :D

      Sil