Bütünüyle Dağıtmış Vaziyetteyim

Şubat 26, 2021

Salonun bir duvarı bitti anca, hahahah :D 

Perdesi yıkandı, camları silindi, vitrinin tepesindeki toz yığını alındı ama henüz yerleşmedi.



O arada antredeki çekmeceler de döküldüydü masanın üzerine. Onlarla da dağınıklığın zirvesine varıldı. 

Kütüphanenin olduğu duvarı da silsem bari de yarısı bitmiş olsa. 

Hadi bakalım, yaparsın sen Handan, süpersin, ultra enerjiksin, ver gazı kendine ver gazı kendine :D

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Kolay gelsin :) Benim en sevdiğim temizlik alanları vitrin üstü gibi yerlerdir :) Her seferinde temizlenmediğinden çok kir biriktiği için orada bez dolaştırdığımda kendimi iyi hissederim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, çok haklısın Mutlu. Duvarlar da bayapı tatmin etti beni bu sefer, silmeyeli çok olmuş, bezi gezdirdiğim anda beyazlıyor :D

      Sil
  2. Kolay gelsin güzel kadın 😊🤗 benide bekkiyor bu bu çekmece filan dökme işleri sevgiler canım benim 🤗😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekmeceler dökülsün, kıyı köşe sökülsün Özlem :D

      Sil
  3. Dünya yüzünde duvar silen tek yaratık türü de Türk Kadını’dır herhalde 😂😂😂😂. Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcut Handan, yılma, başaracaksın 😁😂😂🧿🧿😘😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, gerçekten de bizden başka yoktur Sevda :D Damarlarımdaki asil kuvvet kaslarımı bi düzelteydi iyiydi :P

      Sil
  4. Bahar temizliği erken başlamış. Kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel ne güzel yapmışsınız yani temizlik işine girişmişsiniz :)) Kolay gelsin yaparsınız siz :)) Hem temizlikte bir spor sayılır böyle düşünelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet evet, bu temizlikle bir kaç kilo vermeyi plânlıyorum Do:)

      Sil
  6. İşin kötüsü sende ki bu enerjiyi görünce ben de evin içinde dönenip duruyorum. Şunları şunları yapmam lazım diye.... :)

    YanıtlaSil