Tatil 2. Gün / Beypazarı

Ocak 27, 2021


Toplamda iki telefon üç kameradan çekilmiş fotoğrafların hepsini tek dosyada topladım ama bir de sıraya dizmeye uğraşamadım, ortaya karışık Beypazarı fotoğraflarımız.



Gezdiğimiz yerler içinde en gerilimli anlar bu sokaktaytı. Bu kabarmış kel fatmalar bizi resmen kovaladılar :D



Neredeyse bütün müzelere gideceğiz diye dere tepe aştık ama hiçbirisi açık değildi.



Ne hayal kırıklığı :/



Neyse ki kendisi de açık hava müzesi gibiydi de keyifle dolaştık.




Şurada ateş yakmış ısınıyorlardı. Biraz yaklaşınca bizim de fotoğrafımızı çek dediler :)








Şurada seksek oynadım, güya Can da videoya çekmişti ama yok öyle bir video ortalıklarda :D





Bu müze de tadilattaymış, görevli hanımefendi kapıya çıktı, biraz sohbet ettik. (Yukarıda bir yerde fotoğrafımız var) En azından şu ağacın çitlembik ağacı olduğunu öğrendik. Ve özelliği her dalına farklı bir ağacın aşılanabilmesiymiş. 





İşte böyle bir gün oldu. Metos'un sınavı olduğundan geriye çabuk dönmemiz gerekti ama bu çarşıdaki bütün dükkânlara bakmamızı engellemedi.



Dönüşte müze hayaliyle gelip alışveriş yaptık dönüyoruz dediğimde Metehan'ın yaptığı açıklama güne damgasını vurdu.

- Adı üzerinde Beypazarı anneciğim, aksi halde Beymüzesi derlerdi. 

Hımmm. Valla bu açıklama bana mantıklı  geldi :D

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Selam uzun zamandır gitmemiştim. Sayenizde gezdim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok yaşa Metehan, :D değil mi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla itiraz edemedim Eylem, haklıydı çocuk :)

      Sil
  3. Doğru söylemiş Metehan :) ama güzel bir gezi de olmuş, sayenizde biz de online gezdik , teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzeler açılınca tekrar gelip bu sefer rahat rahat her yerine girip çıkmayı hayal ediyorum şu an Andromeda :)

      Sil
  4. 😂😂😂, Beypazarı Kurusu da alsaydınız Handan 😋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, ben çok sevmem kurusunu diyordum ama oradan aldığımız çook güzeldi :)

      Sil
  5. Görmek istediğim yerlerden,baharda daha mı güzel olur acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Içimde kazak, üzerinde kazak, üzerinde kaz tüü mont, üzerinde kar montu vardı Mehtap, evet baharda gitmek daha mantıklı olabilir. Neyse ki kar yoktu , yokuşlarda halimiz haraptı öyle olsa.

      Sil
  6. hahahaaa :))
    Beypazarı yakınlarında Nallıhan vardır, benim babamın memleketi Handan. Fakat desen kaç kere gittin sadece 1 her ikisine de :/ Beypazarı kurusu çok meşhurdur, bir de baharatları...
    Beymüzesi bence çok mantıklıymış ama :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nallıhan'dan geçtik, evet Şebo :)

      Beypazarı'nda öyle çok güzel şey var ki hangisini alacağımızı şaşırdık.

      Beymüzesi, evet :D

      Sil
  7. Hheheheehehe espri müthiş :-)

    YanıtlaSil