Bu Soğuk Havada Yola Koyulup, Karları Arkasında Bırakarak Derin Dondurucuya Giden Deliler

Ocak 19, 2021

Eeeeet, nihayet yeni karavan maceramıza çıktık.

Yine bir sürü aksilikler bizi buldu.

Sanırım karavan hayatı bu demek. Sürekli bozulan, karılan, dökülen ya da dökülmeyen şeylerle dolu olmak zorunda :D

Karlarla kaplı güzel mahallemizi geride bırakıp yola çıktık. Elbet gideceğimiz yerde de kar olur diyorduk ama,  hahahaha, nerdeee.

Neyse baştan başlayayım.

Her sene kar tatilinde muhakkak midesini üşüten Bilgiç'in kustuğu bir gün yaşarız. Bu sene pek erken yaşadık. Arabada giderken bilimum ekranlara bakmak rahatsız ettiği  halde yine de inatla başını ekrandan kaldırmayan mahlûka Bilgehan deyoruz. Eliyle ağzını kapattığı an,  hayatım bir film şeridi gibi önümden geçti. Yüzlerce kusma modunu bir bir gördüm o beş saniyede. Naylon torba yetiştirene kadar püskürtme yöntemi ile her yeri halletti, bağrışlarımızla paltosuna gömüldü, onu da halletti. Aylardır hiçbir yere girmemek için uğraşan ben buz gibi soğukta bir benzin istasyonu tuvaletinde donmadan akmayı becerebilen ip gibi bir suyla koca paltoyu temizlemeye uğraşarak tatile başladım.

Bakınız camdan manzaram, kurusun diye asılmış bir palto. Bilahare gece buz tutmuş olarak içeri aldık :)

Neyse sonunda kamp yerine vardığımızda akşam olmak üzereydi. Nefis bir gün batımı manzarası bütün yorgunluğumu aldı. Elimi makinamdan çekemedim bir türlü.

Ö

Nihayet üçüncü kampımızda çadır kurduğu için mutlu olan Metehan, eksi 15 derecede orada yatmayı başardı. Sabah çadırı donmuştu :D

Fotoğraf çekme faslından sonra mutfağa geçtim. Kırmızı çaydanlıkımı çıkarttım ve acı gerçeği gördüm. Yolda nasılsa kapağının kulbu çıkıp içine düşmüş ve yol boyunca sarsıntıyla emayesini kırmış.

Yolda çay içmek için yanımıza aldığımız termoslara su kaynatıp koyarak akşam çay ihtiyacımızı karşıladım ama ocakta kaynayan çaydanlık gibi sıcak olmadı tabi.

İşte böyle. Gece sularımızın donmasını (ve hala açılmamasını)  saymazsak başka bir sorunumız olmadı neyse ki.

Akşam scrabble oynadık, Bilgiç 7 harfini de kullanarak ekstra elli puanı kaptı. Gerçi bilahare bitirme kısmında sıkıldı ama sonuna kadar dayanıp bizi yendi :)

Sabah buz gibi havaya rağmen çıkıp gün doğumu fotoğrafları kaçırmadım.

Şimdilik bu kadar.

Bakalım başka ne maceralar bizi bekliyor. Mümkünse tatlı sürprizlerle dolu olsun :)

1. Fotoğraflar şahane ! Ne güzel değişiklik olmuştur darısı diğer hikayelere

1. Çok güzel bir değişiklik oldu gerçekten de :) Teşekkürler.

2. O yol bitirdi beni. Karla kaplı ağaçlar, dağlar, yollar harikaydı. Kar olmamasına rağmen göl manzaralı konaklama yeriniz de muhteşem. İyi eğlenceler
    Çenebaz

1. Tam her yer kar altındayken yola çıkınca ben de mutlu mutlu etrafı seyrettim Çenebaz :)

3. Peki bişi diycaamm; niye onlar kusunca hala biz temizliyoruz ki 😤. Biz kusunca da biz temizliyoruz 😤. Demlik nazardan çatlamış be ya. Oradan çıkmış işte, iyi iyi, başka yerden çıkmasın. Alırsın bir tane daha, buna da menekşe ekersin, olur biter. 🧿🧿🧿🧿🧿😘😘😘

1. Kız nazardan daha ne kadar şey çatlıycek, şatap şişesi de elimde ikiye ayrıldıydı. Üstüne üstlük su pompası da bozuldu, hahaha, neyse olan onlara olsun.

Evet saksı ya da vazo olacak o çaydanlık :)

4. Ooo... cidden çaydanlık nazara gelmiş olmalı.
    Geçmiş olsun tabi bu arada.
    Oğlumun da uzun yolda midesi bulanır. Anasına çekmiş. Allah'tan okul zamanı geçti de okul yollarında çile çekmedim.

1. Bizimkinin yolda bulanmasının sebebi kafasını elindeki aygıtlardan kaldırmayıp hep önüne bakmasından. Peki vazgeçiyor mu bu işi yapmaktan, hayır!

5. Olaysız yolculuk olur mu? Mutlaka bir aksilik çıkar. Neyse manzaranız şahane, resimler çok güzel çıkmış. Keyfiniz bol olsun.

6. Manzara çok güzel aksilikler her biri hikaye sevgiler.

1. Bol bol hikâye biriktiriyoruz bu aralar Zehra:D

7. geçmiş olsun Bilgiçe, ömrünüz böyle gezmeli huzurlu geçsin. Olan çaydanlığa olsun boşver yenisini alırsın.İnstagramda dedemin emayeleri hesabına bir bak istersen

8. zorlu ama güzel tatil yaniii :)

9. Ne güzel kaleme döküyorsun sizlerle anı yasamıs gibi hissediyorum okurken. iyi Tatiller

10. Zorluklar da yaşanmış ama seninle birlikte gezdim gibi hissettim Handan abla. Çok güzel geçmiş belli ki. Nice güzellerini de yaşaman nasip olsun :) Çok sevgiler.

1. Çok güzel geçti Mely :) Arada bi her şey üstüme üstüme gelse de, sakinleştirdim kendimi :)

11. Ya cesaretim olsa en özendiğim şey ama çok zor iş karavan :(

1. Zor gerçekten Sev. Dört kişi ordan it burdan çek ancak yapıyoruz :) Ama küçük şeker bir motokaravan olabilir :) Kiralayıp deneyebilirsin.

12. Ya Handan şu kusma işi varya en gelemediğim şey. oğlum küçükken üşütünce yapardı inanırmısın neyin üstüne geldiyse atardım. bir keresinde annem battaniyeyi zor aldı elimden ben evde yıkarım diye. öğle hassas midem varki gördükçe bende çıkarıyorum. Allah şifa versin genede güzel geçmiş havalar güzelleşince daha neşeli gezi yazıları yazacaksın gibi geliyor. Hülya

1. Benim de midem düğümleniyor görünce Hülya, ama kurtuluş yok.

13. Helal olsun size. Ben bu kadar soğuk havada sokağa bile çıkmak istemezdim.

Yalnız hareket eden arabalarda ekrana bakmak gözü çok bozuyormuş Handan. Büyük ihtimalle oğullarına sürekli hatırlatıyorsundur ama bir daha söyle istersen.

1. Oğluma birşeyleri hatırlatmaktan o kadar bunaldım ki artık, susmaya çalışıyorum bugünlerde Şule.