Geçen Seferki Gibi Çamura Bulanmadık

Aralık 18, 2020

Ama bu sefer kesin nazar değdi gibi bence sanki :D

Karavana balkondan bakıp durup bi yerlere gidememek pek komik. Can'ın uçuşları çok az ama kendisini boş hissetmesin diye (!) sürekli evde bekleme nöbeti var. Ya da uçuşu bir gece önce belli oluyor.

Metos çok yoğun bir haftadaydı, sınavlar, ödevler falan.

Sonunda dün Can'a uçuş çıkmayıp Metos'un da son iki sınavı bitince bir gecelik kaçamak daha yapalım dedik.

Bu sefer parasını verip kamp yerine gitmeye karar verdik. Zira evden de geç çıkacağımız için yer arayıp da bulmamız zor olacaktı.

Yalnız İstanbul içi fiyatlar uçuk. Karavan'la gidiyoruz,  kişi başı 70 lira. Çadır 50 liraymış. Komik bir şekilde girerken çocuklar çadır kuracak dediğimiz için 40 lira eksik verdik. Yani çadır yerine de yayılırsak daha ucuz oluyor, bir karavanlık yer kaplarsak daha pahalı. Laz mıydı kamp sahibi acaba :D

Akşam beşe doğru kampa vardık. Hafta içi olduğundan bir kaç çadır dışında kimsecikler yoktu. Nefis bir alana kurulduk. Gerçi oldukça rüzgârlıydı, karavanı rüzgârı engelleyecek şekilde yerleştirsek de dışarıda oturamadık. Yine de mangalımızı yaktık ama:)

Karavanı açtık, içine girdim. O da ne,  elektrik çalışmıyor. İki gün önce çalışıyordu. Hava kapalı olduğundan güneş panelinden şarj olamadıysa bile akünün dolu olması gerekiyordu.

Aydınlatma işini portatif lâmbayla yapması kolay da elektrik yoksa pompa çalışmadığından su da olamıyor. Neyse ısıtıcının ateşleme sistemi elektrikli değilmiş, hatta ocağınki de değilmiş.

Kampta olmanın ayrıcalığıyla Can elektrik kablosu çekti,  durumu düzelttik. İşin ilginci dün gece dışarıdan elektrik alan sistem bugün eve geldiğimizde onu da almadı, tamamıyla devre dışı. Yine Allah'ın sevgili kuluymuşuz da dün çalışmış.

Can elektrikle uğraşırken Metos mangal başındaydı. Yemekten sonra çay kek keyfi yaptık. Üzerine pis yedili oynadık, onları duman ettim.

Gece dalga sesleri ile uyuduk.

Sabah erkenden bizimkiler uyurken kendimi dışarı attım. Fotoğraf çekip deniz havası aldım.

Geri dönüp kahvaltı sofrası hazırladım. Mangal yakmaya hiç üşenmeyen kocam sayesinde sucuklar pişti. Hatta dün aldığım simitler de fırından çıkmış gibi oldu.

Kahvaltı sonrası geçen sefer yapamadığımız bütün karavan ve kamp geyiklerini yaptık :)

Son olarak günün kısa bir özetini de buraya koyayım.

İşte isimsiz karavanın ikinci macerası da böyle sona erdi. Şimdi elektrik sistemi ile uğraşacağız. Bir de plastiklerin hepsini kaldırdım, doğru dürüst bir çatal bıçak takımı alacağım. Onun dışında hemen hemen yerleştik sayılır.

Bu ay başka kaçamak yapamayız gibi duruyor. Bilgiç'in şubat tatili, Can'ın kış izni ve Metos'un dönem arasının ortak paydada buluştuğu günler olursa önümüzdeki ay plân yapabiliriz belki :)

Benzer yazılarım

29 Yorum yap

1. işte beklediğim yazı dizileri başladı ...

1. Aralarda küçük kaçamaklar Dilek :) Isınma turları. (Hoş,ilk seferinde fazlasıyla ısındıydık :D) Bakalım ne zaman yollara düşebileceğiz :)

2. Yaşasın karavan günlüğü!

3. Oohh, vira bismillah. Üç Felak, bir Nas. Allah nazarlardan korusun Handan. Ay, kendim gitmiş kadar oldum kız bacım 🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿🧿

1. Amin :) Bi tatil olsa da daha çok gezdirsem Sevda :D

4. Ne iyi yapmışsınız(maşallah,kazasız belasız)
    Yalnız o kenardaki hobbit evleri gibi olan yerleri merak ettim:) Bir de biraz soğuk gibi sanki.
    Ya bu drone olayı muthiş, herşeyi kuşbakşı görmek çok güzel.
    Mutluluğunuz daim olsun Handancım.

1. Hava Aralık ayına göre çok soğuk sayılmazdı Mehtap, akşam rüzgârlıydı sabah o da olmayınca gayet iyiydi.

O Hobbit evleri pek şeker gözüküyordu, ben de içlerini merak ettim.

Evet, havadan çekimler bana da çok güzel geldi.

Amin . Hepimizin mutluluğu daim olsun.

5. Oh safan olsun Handancım imrendim Allah huzurunuzu bozmasın kem gözlere şiş hülya

6. keyifli gezmeler, o gördüklerim hobbit evleri mi?

1. Evet, Hobbit evleri. Pek tatlı gözüküyorlardı. İçinde kalması keyiflidir diye düşünüyorum :)

7. Ooo...
    Tam uyumlu bir ailesiniz. Maşaallah Sübhanallah.
    Benide burda hayallere daldırıyorsunuz
    :)))

1. Herkesin keyif aldığı şeyler farklı, birlikte voltranı oluşturuyoruz Hayalperest :)

8. Böyle böyle bu işin ustası olacaksınız :-)

1. Elektrik sistemimiz hâlâ bozuk, bir dahaki geziye kadar tamir edebiliriz umarım Şule :)

9. Ay ne kadar güzel. Ben gitmiş kadar mutlu oldum. :) Maşallah diyeyim bir de daha fazla nazar değmesin. Manzara ne de güzelmiş. Deniz bir başka gerçekten. :)

1. Denize nazır oturup uzun uzun izledim çok iti geldi Bonheur :)

10. Maşallah size.
    Güzel aile sizi seviyorum.
    Yolunuz hep açık olsun.💝🐬🐬

11. Merhaba

Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

1. Teşekkür ederim, ben pek böyle şeylere katışmıyorum. Whatsapp grubum bile yok pek :D

12. karavan maceralarınız harika valla bayılıyorum neşeniz keyfiniz bol olsun

1. Bize çok iyi geldi B. Teşekkür ederiz :)

13. O dalga seslerine uyanmak nasıl da güzeldir Handanım. İyi ki aldınız şu karavanı. Azıcık size eziyet ediyor gerçi ama yapacak birşey yok ;)

14. O karavanın sağına soluna bir yerine nazar boncuğu takmak lazım :) Oh ne iyi oldu okur da gezdi böylece, hatta bir ara uçtu da :) Drone'lar görsel hatıralara şahane malzemeler çıkarıyor :) Neşeli sevgilerle :)