Eeee Sekiz Aydan Sonra Handan'a Geldiler Artık

Kasım 02, 2020

Sanırım depresyona girdim bilog. Koltuğuma gömülüp hiç kıpırdamamak, konuşmamak, iş yapmamak, umursamamak, öyle patates çuvalı gibi durmak istiyorum. Homili gırtlak yemek de istiyorum diye eklemek isterdim ama onu zaten yapıyorum. 

Can desen ilk bir kaç ay dizilere sarmıştı, sonra bilgisayarlara dadanıp neredeyse bize usb takacakken zor durdurduk, derken arka bahçeyi keşfetti, gecekondu konduracaktı ki yeter dedik.

Çocuklar bizden iyi durumda olabilir. Bilgiç ömür törpüsü olmaya devam ediyor. Metos dersleri ile bilgisayar oyunları başında koltuğuyla yapışık.  Bir de film izliyoruz onunla. 

İçim daraldıkça tatil plânı yapardım, onu da yapamadığımdan iyice dellendim sanırım.

Sonunda Can'a dedim ki "Şimdi almayacağız da ne zaman alacağız karavan?" 

En azından İstanbul çevresindeki günübirlik gitmesi yorucu olan yerlere bir gece kalmalı gideriz. Hava değişimi olur.

Bir haftadır Can karvan bakıyor. Çekme karavan olsun ikinci bir arabayla uğraşmayalım dedi. 750 kg altı olunca vergisi şusu busu da yokmuş. Tek sorun bizim gibi devasa dört tipi içine alacak küçük bir karavan bulmaktaydı. Bir de tuvalet sorunu var ki :D

Bir haftanın sonunda karavan konusunda uzmanlaşan kocamın araştırmalarıyla bir tanesinde karar kıldık.

Dün gidip içini gördük. Metos da geldi. İyi ki gelmiş. O gelmese biz ranzalı model almak zorunda hissedecektik kendimizi. O zaman da bir sürü dolaptan fedakârlık yapmış olacaktık. O arka tarafın divan gibi halini sevdi. Orada güzel oturulurmuş. Kendisi dışarıda çadırda yatmaya karar verdi. Zaten kışlık uyku tulumu vardı. Kaliteli bir de çadır bakacağız. Kaldı ki o yatak da iki kişilik, en kötü iki kardeş birlikte yatarlar. 



İşte böyle bir şey gelecek bize önümüzdeki ay. Ranzadan arttırdığımız parayla içine ısıtıcı taktırmaya karar verdik. Böylece havaların ısınmasını beklemeden yola düşebileceğiz.

Şimdi paso karavan rotaları ve karavan Eşyaları bakıyorum. 

Depresyonum geçer gibi oldu.

Daha henüz karavanı nereye koyacağımızı bilmiyoruz ama elbet bulunur bir yer. Araba kadar kapladığı alan.

Ayyy, evdeki bilimum kupayı felan artık oraya postalarım,  ferahlarız da biraz.

Gerekli şeyler listesi yapayım şimdi ben.

Gidilecek yer tavsiyeleri mutlulukla alınır. Deniz kıyısı, yayla, tarla,  her türlü yer fikrine açığız.

Benzer yazılarım

50 Yorum yap

  1. Hemen geldim bloğuna, müjdeli haberi vermişsin çok sevindim adınıza. göreceksin bak bir kere çıkın karavanla kampa diğer haftalarda gitmeseniz bile bir yere, gidip içinde oturuyorsunuz. biz öyle yapıyoruz. karavan gelince ilk ormanyaya gelin hem bize de yakın, bizde geliriz tanışırız inşllh. hem de ormanya size de yakın ve ücretsiz kamp. en kısa zamanda yollarda olmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buluşmak çok güzel olur Buket, Ormanya'yı yazdım listemin başına :) Şimdi heyecanla yapılmasını bekliyoruz, umarız gelir hızlıca :) Teşekkür ederiz :)

      Sil
  2. Sen hep bana dersin ya,
    Geçecek.
    Geçecek Inşaallah bu da.
    Değişiklik iyi gelir elbet. Kazasız belasız dolaşın Inşaallah.
    Ormanya iyi fikir hakikaten. Karavanlara özel park yeri mevcut üstelik. Tam sizlik bencede.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçecek elbet Hayalperest.

      Teşekkür ederiz, inşallah keyifli yolculuklar yaparız.

      Ormanya'yı yazdım listeme :)

      Sil
  3. Çok tatlı bir karar, hayırlı olsun :)
    O zaman heyecanla karavan günlüklerini bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Evde Yazar. Evet artık karavan günlükleri de olacak burada :)

      Sil
  4. Handannnn, sizin adınıza nasıl sevindim ve heyecanlandım! O ruh daralmaları zira artık bana da geldi! Ya sabır! Çok şükür! arasında gidip geliyoruz işte...bugünler de geçecek elbet, yeter ki biz bizlikten geçmeyelim. Yeni karavan şimdiden hayırlı uğurlu olsun...keyifli gezmeleriniz olsun...artık her an, tebdili mekân sizinledir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de ya sabır çok şükür arasında gidip gelmekteyiz Esin.

      Teşekkür ederiz :) Evet tebdili mekân çok iyi gelecek bünyemize. Kıyı köşe her yeri dolaşmak istiyorum :)

      Sil
  5. Ayyy ne güzel ♥ Yemin ediyorum kendim almış gibi sevindim Handan. Çok doğru ve güzel alınmış bir karar. Belki pandemi bitince uzun yolculuklara bile gidersiniz.
    Şükür, çokça şükür bugünümüze ♥

    YanıtlaSil
  6. Biliyor musun eşimin hayalidir bir karavan almak Handan abla :) Biz de sizi örnek alıp belki de cesaretleniriz, ne güzel :) Şimdiden hayırlı olsun, yazılarını ve deneyimlerinizi heyecanla bekleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep aklımızdaydı ama Can'ın hiç vakti olmuyordu. Şimdi evdeyken araştırması güzel oldu. Uçuşlar açılmadan hafta içi kaçamakları da yapabiliriz umarım :) Darısı başınıza Mimoza.

      Sil
  7. Ağbim gözlerinden rahatsızlanmadan önce hayali bu idi. Sağlıkla mutlukla gezin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ağabeyinin gözleri iyileşir de hayalini yapar.

      Sil
  8. Bayıldııııııııım! Gözlerimden kalpler çıkıyor şu an! Çok iyi yapmışsınız, oh mis :)

    YanıtlaSil
  9. Ayyy, süper bir haber bu Handan :) Yollarınız hep açık olsun canım, heyecanla bekleyeceğim maceralarınızı..

    YanıtlaSil
  10. Şahane fikir, şahane karar.
    Ne iyi etmişsiniz;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almadan nasıl olacağını bilemeyiz dedik Zeugma :)

      Sil
  11. Ay ne güzel, çok sevindim sizin adınıza.

    YanıtlaSil
  12. Şahane fikir :) Okurken mutlu oldum :) Eminim bu blog o seyahatlerde de güncellenir hep, biz de karavanın peşine düşüp gezmiş oluruz :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım güzel geziler getirebilirim buraya Mutlu. Benden de sevgiler :)

      Sil
  13. Çok güzel bir yenilik. Güzel günlerde kullanın, güzel yerlere gidin hep. Bu dönem depresyona girmek kaçınılmaz. Hep evdeyiz hep de kötü şeyler oluyor. Umarım geçer o negatif hava etrafınızdaki. Mutlulukla kalın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde durmak da neyse de nereye baksak bir acı var Bonheur.

      Teşekkür ederiz :)

      Sil
  14. Güle güle kullanın. Gezi maceralarını okuruz artık. Ne güzel.

    YanıtlaSil
  15. Handan ne iyi bir şey yapıyorsun. Yolda olmak o kadar güzel ki. Az biraz babamdan miras kalmıştı .Ne yapayım diye düşündüm, tekne, karavan, bahçeli ev. Tekne ile uğraşamam, karavan çok güzel ancak onla da uğraşamam en iyisi bahçeli nefes alınacak bir yeri seçtim. Yaş alınca insan zorlanıyor. Dün Sinop'tan geldim. Yorulmuşum. bazı şeyler için gençlik ve enerji lazım. Düşler bile gençken daha anlamlı. Bol gezili yazılar, maceralar. Şimdiden hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yirmili yaşlarımdaki hayallerimin çoğunu artık gerçekleştirmem imkânsız, gerçekleştirebileceklerimin çoğunu da ben istemiyorum Zehra. Evet, ertelemeden yapmak gerekiyor çoğu şeyi. Ama öyle zor ki harekete geçmek. Hele benim gibi ölçüp tartmaktan nefes almayan birisi için. Çok mutluyum şu işi yapmayı başardığımıza.

      Bu arada bahçeli ev harika, keyifle ve huzurla otur evinde. Bir gün karavanı bahçenize getiririz belki :)

      Sil
  16. İlk yorumum gitmedi , inşallah bu gider. Handaaann, çok sevindim Aklın yolu birdir, benim eşim güneşim de iki yıldır karavan bakıyor. Ancak ben ; bulaşık mulaşık, çamaşır mamaşır yıkamam, herkes kendininkini yıkarsa çıkarım o yolculuklara dediğim için, eşim güneşim sadece karavan BAKIYOR, alamıyor 😂😂😂😂. Ay tekerleriniz düz bassın Handan, süper oldu bu iş. 🧿❤️👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim yemek yapıp bulaşık yıkadığım tatil tatil değildir modum nedeniyle çok istememe rağmen ben de uzak durmuştum karavandan Sevda :) Ama evde kapalı kalınca haydi alalım dedik. Bütün hazır yemekleri yığacağım. Bulaşık paylaşılacak . Tuvalete elimi sürmem :D Zaten kısa geziler düşünüğümden çamaşır falanla işim olmaz.

      Teşekkür ederiz :)

      Sil
  17. Güzel insan...ne kadar mutlu oldum bu yazıyı okuyunca,çayırlar derler Handanı bekler dercesine çığlık atasım var..
    Evet!!!..
    Çok çok çok harika bir fikir..
    Sen İstabulda bunaldın zaten,8 ay ne demek yaa..çok uzun bir süre.
    Ben bu sekiz ay içinde bir kaç ülke gezebildim yine de ama doğruya doğru o eski rahatlık hiç bir yerde yok..
    Beynimizi eğitmeye devam ediyorlar..Neyse neyse..
    Güzel fotoraflar bekliyorum senden ve tekrar kocaman kocaman gülümsemeni,kalbinle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o çığlık benim de dudaklarımda :)

      Bir gelsin karavanımız, yollara düşelim, bakalım neler yakalayacak objektifim :)

      Sil
  18. Valla duyduğum en isabetli ve harika karar. Şimdiden mutluluk da vermiş hem, hep daim olsun inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden mutluluk verdi gerçekten de Ece, bir heyecan bir kıpırtı :) Amin.

      Sil
  19. Hayırlı olsun. Keyifli seyahatleriniz olsun. Hazırlık vs.derken iyi bir hareket olmuş senin için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha sipariş verirken iyi geldi Sezer, plânlar, alış verişler derken psikolojim düzeldi :)

      Sil
  20. Şimdi okudum ve çooook sevindim, umut olmuş işte!!!! Umarım çok seversiniz ve çok keyifli seyahatler yaparsınız <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Ceren . Plânlayacak, hayal edecek, heyecanla bekleyecek birşeyler olması insanı gençleştiriyor. Ayakta iki kişinin ancak durduğu alanda erkeklerimle kalırken her an cinnet geçirip bir katliam yapabilirim ama neyse, uyku tulumum ve kendimi atabileceğim bir araba var :D

      Sil
  21. Valla ben de depresyondayım dersem tuhaf olmaz umarım hani sanki sinir, gıcık insanlar olur ya, biri hastalığını söyler, o da hemen benim de şuram ağrıyor der gibi:)))
    Ya valla tek başına yaşayınca ve yaş 60'ı geçince, bir de üstüne üstlük hayat pahalılığı, salgın ve dışarı çıkınca hastalanma korkusu...bir de deprem fobisi...üstüste geldi Handancığım, kendi kendime iyileşmeye çok düşünmemeye çalışıyorum...güle güle kullanın, iyi günlerde kullanın :) çok şirin:) ben depresyon konusunda yazı yazcağım kopya çektim deme:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dönemde depresyonda olmamak imkânsız gibi bir şey Müjde .

      Düşünmek yerine hareket halinde olmak gerekiyor ama evde hareket alanı da sınırlı.

      Teşekkür ederiz.

      Kopya çekmek denmez ona, birbirimizden esinleniyoruz. Eh, esinlenelim tabii ki :)

      Sil
  22. çok sevindim Handan hayırlı olsun. bizde kimsede ehliyet yok dolayısıyla böyle şeylere kalkışamayız. Artık bol bol gezme fotoğrafları bekliyoruz. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araba kullanmam ama ehliyet yine de aldım Hülya, ne olur ne olmaz :)

      Sil
  23. Herkeslerin hayalini mi yaşıyon sennnnnnnnnnnnn:-)))))))))) Handan harikasınnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla hep hayalimdi Mai, baktık ev falan alabileceğimiz yok bizim, o zaman bir köşedeki paramız işe yarasın dedik. Şimdi olmayacak da ne zaman olacak :)

      Sil
  24. Çok sevindim 🙂👍 İnşallah çok güzel vakitler geçirmeniz dileğimle...

    YanıtlaSil