Doğumgünü Hediyem Geldiii

Kasım 04, 2020


Kendime doğumgünü hediyesi sipariş etmiştim Bahar'a. (Tık)  Nasıl istersin dedi, yaptığın her albüme bayılıyorum nasıl istersen öyle yap dedim. Nefis bir şey yapmış yine. Albümü elinize aldığınızda sayfalara hayran hayran bakıyorsunuz, insan üzerine el değdirmeye kıyamıyor. Bir sayfada bir pürüz, yapışkan, ne bileyim kesim hatası olmaz mı?  İnanılır gibi değil.

Bahar'ın youtube kanalından aldım bu videoyu, tam bakıp mutlu olmalık. 

Bu arada dün kargo şirketleri bize çalıştı. 

Antalya'dan kuzenim limon nar göndermişti. Bir haftada ancak gelebildi ama neyse kayıp yoktu. 


Sonra Metos'un çadırı geldi. Bayağı büyükmüş, biz karavanda tıkışırken oğlan keyif yapacak :D


Ayı saldırısı temsili fotoğrafı :)


Bahar'ın paketinden çıkanlar. 


Bu da Can'la benim uyku tulumumuz. Karvanda yatak yapması gözümde büyüdüğünden yatağın üzerine atarız diye düşünmüştüm. Gerçi Alaska'da olsak işe yarardı da havalar ısınınca hayatta kullanılmaz. Bir de kocaman.  Şu an karavana sığacağına şüpheliyim :)

Vee son olarak pammık nine Handan.


Gidip saçlarımı kestirdim . Boyaların hepsi gitti. Çok soluk benizli oldum yalnız. Biraz boya badana gerekiyor. 



Şunu da bu akşam Kürşad yolladı. Bloğu açtığım sene, kamera ile görüşürürken. Bir zamanlar pek şeker bi küçük oğluşum varmış.


İşte böyle. 

Zaman su gibi akıyor, hayallerimizi gerçekleştirmek için neler yapabileceğimize bakalım. Belki de sandığımız kadar uzakta değillerdir.

Benzer yazılarım

42 Yorum yap

  1. Doğum günü hediyen harika. Saçlarını da çok beğendim ayrıca, çok daha dinamik, enerjik görünüyorsun Handancığım. Nice mutlu sağlıklı yıllar dilerim canım🧿🌺😍🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yıldız :) Saçlar çok ferah :)

      Sil
  2. Doğum gününüz kutlu olsunn. Bu arada hediyeye bayıldım. Çok hoş ve yaratıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, şimdi içine ne yerleştirsem diye düşünüyorum :)

      Sil
  3. Sevdiklerinle mutlu yıllar Handan.

    YanıtlaSil
  4. Ah ne güzel... babamin da bir karavan hayali var. Rahmetli annecigimi nisan ayında kaybettikten sonra, bu hayalini planlar oldu. Ama ben elimde Gokalple onun peşinden gidemeyeceğim için, bir de kalp hastası olduğundan endişeli olacağımı bildigim için sıcak bakmıyorum ve bunu da ona acik dille söylüyorum. Biryandan da üzülüyorum ama elimde değil. Bakalım, bir atılımda bulunursa mani olmayacagım. Sac modelinizi cok begendim. Benim annem de en son böyle kestirmisti, at kuyruğu yapacak kadar olan saçlarını. Ve tokasini da bana vermişti. Neler neler dusundum okurken. Benjm Gökalp de birgun sizinkiler gibi olacak... belki babam karavan alacak... kim bilir. Hayat, yaşam ile ölüm arasina sıkışan süre... kimbilir... iyi ki doğdunuz. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babanın sağlığı çok kötü değilse engellemesen daha mı iyi olur dite düşündüm Bigudili Anne, ruhuna iyi gelen birşeyler sağlığına da dha iyi gelebilir belki.

      Birileri hayatımızdan ayrıldığı zaman, ilk anlarda kaskatı kesiliyoruz sonra böyle ufacık ayrıntılarla yüreğimiz yanıyor. Ama ben yine de bu hatırlayışları çok seviyorum,sevdiklerimi hatırlayıp andığımda dünadan kaybolmamış oluyorlar . Anneciğin nur içinde yatsın.

      Hayat, böyle karmakarışık. Güzel şeyler getirsin bize

      Teşekkür ederim :) Benden de sevgiler.

      Sil
  5. İyi ki doğdun Handancım. Saçların çok hoş olmuş. oğluş hala çok tatlı. Hülya

    YanıtlaSil
  6. Saçlar harika olmuş.
    Doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Handan karavanın sıcaklık durumunu bilemem ama çadır için yaz günü gecesi bile uyku tulumu iyi oluyor. Bu mevsimde gidecekseniz Metehan'a eksi derecelerde kullanılan uyku tulumlarından alsanız daha iyi olur sanki. Soğuk konusunda erkekler daha dayanıklı ama bu zaman da hasta olmaktan iyidir sanki...

    İyi eğlenceler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metehan'ın uyku tulumu zaten çok sıcak tutan bir uyku tulumuydu BT, ayrıcana şu kendimize diye aldığımız eşek ölüsünden hallice uykutulumu da -15 derece içinmiş, geri mi göndersek diye düşündük sonra Metos kullanır en kötü ihtimalle dedik. Ya da karavana ısıtıcı taktırmayacağız, gece bunun içinde dururuz :D

      Sil
  8. Saçlar süper havalı olmuş Handan Abla :) (Gözlerden kalpler fışkıran emoji :)))

    YanıtlaSil
  9. Valla bu kadar güleryüzle karşılayacaksa ayıyı, "saldırı" olmayabilir o, belki "ayı ziyareti" falan denebilir :) Bir de minik bir arı kovanıyla gelmişse oh ne güzel :) Kahvaltılık bal, doğanın içinde, mis :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendisi bal onun, hoş arada sirkeleşiyor ama :D Benden de sevgiler:)

      Sil
  10. Yalnız saç rengi farklı olsa da galiba şekil aynı kesim.
    :))
    Bizde mi bir karavan alsak. Çoluk çocuk rahat gezilir valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesim sadece azıcık daha kısa. Son kalan boyalar gitti asıl :)

      Küçük çocuklarla zor mu olur yoksa daha kolay mı sığılır bilemedim ama bu dönemde evden çıkmanın en güvenli yolu bu gözüküyor Hayalperest :)

      Sil
  11. Saçlar güzel olmuş, sıhhatler olsun. Boyamadan devam et bence bende aynısını düşünüyorum. Çadır harika, uyku tulumuda bence size değil çadırda yatanlara lazım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek derdim çok soluk kalmak, sarı saçı da o yüzden sevmiyordum Özlem, ama rahatlığı çok güzel, ayda bir kuaföre gidip iki saat geçirmekten kurtuldum.

      Çadırda yatanın uyku tulumu var zaten bunu güya çarşaf sermekten kolay olur, hem de parça bölük minderleri hissetmem diye almıştık ama çok kalın ve ağır . Gerçi şu anda üstüme örttüm, bunalmadım pek :D

      Sil
  12. O pambık saçlar tam karavanlık oldu Handanım. Hem çok pratik, hem de havalısın babe 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evdeki en kısa saçlı ben oldum Sevda :D

      Havalıyım de mi, kuuul :D

      Sil
  13. dogum günü hediyen güzel olmuş
    nice mutlu yıllara dileklerimle

    YanıtlaSil
  14. Doğum gününüz kutlu olsun, AİLENLE NİCE GÜZEL YILLARA İNŞLH.

    YanıtlaSil
  15. Canım Handan, iyi ki doğmuşsun, seni tanımak bir mutluluk kaynağı :)
    Kısa saçlı fotoğrafta gözlerin yeter, ben gerçekten çok beğendim. Benim de hayalim aslında uzuuuun beyaz saç ilerde ;) Topuz yapıp içine kalem sokmak istiyorum, yaşlılık fantazim bundan ibaret :D
    Çadırınız da tulumunuz da hayırlı olsun, karavanı da heyecanla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ceren :)

      Şimdi saçları uzatıp perma yaptırma hayali içindeyim :D Saçım boyalı olduğunda çok kimyasal üstüste binecek diyordum ama bu haliyle neden olmasın :D

      Balkon karavan alışverişiyle doldu, bir ara bütün paketleri açıp noel havası yaşatacağız kendimize :D

      Sil
  16. sen kendin hediyesin tatlı hatun :-)

    Mutlu olup mutlu ettiğin nice yaşların ola

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Maim :)Benden de sevgiler.

      Sil
  17. Saçların nasıl olursa olsun ama k güzel gülüşün hiç solmasın inşallah 🙂

    YanıtlaSil
  18. Selamlar canım nice mutlu yaşlar diliyorum. 🌻 İkimizde Akrebiz :) Kısa saç yakışmış hoşuma gitti. Aynı yoldayım pamuk ninelikte, yakında final yapacağım :) Ve karavan fikrini tuttum. Yolculuk sırasında video günlükleri tutulabilir. Güzel olur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zülâl, ben akrep değilim, hediyem geç kaldı :D Geç sipariş verince :) Bizim evin akrebi Can :) Sana mutlu yaşlar dileyeyim ben :)

      Bakalım beyaz haline alışabilecek miyim. Oldum olası açık renk saç sevmem, makyaj gerektiriyor bu biraz, soluk yüzlü oluyorum :)

      Hevesle karavanı bekliyoruz. Bakalım :)

      Sil
  19. Daha nice güzel yaşlara diyelim.
    Handan'm
    Saçların çok yakışmış.
    Ama boyasan daha mı iyi ne.
    Böyle de güzel ancak.
    Sanki daha erken bu beyazlık.
    Kuzu gibisin de.
    Gene de sen bilirsin.
    Kuzum.
    Hediyen bir yaraticilik harikası bir şey.
    Ayyy.bayildim.
    Güle güle kullan canım.
    Karavan yolculuk ne zaman.
    Şimdiden iyi yolculuklar.
    Keyfiniz bol olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Merihim.

      Saçları aylarca boyatamayınca bıraktım gitti. Biraz böyle dursun, sonra bakarım yeniden dedim. Zaten ben ona pembeler, maviler atıyorum, beyaz kalmıyor)

      Karavanımız Önümüzdeki ay tesli edilecek, gelir gelmez İstanbul çevresinde başlayacağız turlara, heyecanla bekliyoruz. Teşekkür ederiz :)

      Sil
  20. Mutlu yılllaarrr:):)ben saçının rengini ve kısalığını beğendim..her an saçımın rengini gri yapabilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı rujunla pek güzel gider :) Ama tabi siyah saçı senin kadar yakıştırdığım kimsecikler yok :)

      Sil
  21. Kendine doğum günü hediyesi alma fikrini sevdim. Yalnız o nasıl güzel bir albüm. Onu arkadaşın kendi mi yapmış? Bana bu tarz şeyler sadece fabrikalarda, makinelerle yapılabilir gibi geliyor. O kadar benim yeteneklerimin üstünde ki.

    YanıtlaSil