Bunun İçin Gitmeyi Düşünüyoruz :)

Kasım 23, 2020

Kendinden kaçmak için değil kendine varmak için yollara çıkmak güzeldir.


Gittiğin yerleri kendine katmak için


Kısır döngüden dışarı adım atmak için


Dünyaya farklı açılardan bakmak için


Geçmişin hayaletlerinin geleceğin hayallerinin olmadığı sokaklarda ânı yaşamak için


Bildiklerinden ayrılıp bilmediklerini anlamak için


Koskocaman benliğinden sıyrılıp küçücüklüğünü fark etmek için


Otomatiğe bağladığın hayatı tekrar yaşamaya başlamak için yollara çıkmak güzeldir. 


Not : Fotoğraflara yol şarkıları gizledim. Beğendiğine tıklayıp al.

Not2: İçinde bulunduğu ortamın tadını çıkartamayan hiçbir ortamın tadını çıkartamaz, ben bu sefer aynı sokaklara akşam güneşi altında baktım. Sonbaharın renk cümbüşünü yaşadım. 


Benzer yazılarım

21 Yorum yap

  1. bilmediklerini anlamak için ne de güzel söyledin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Seni görmek ne güzel :)

      Sil
  2. Chris Rea - The Road To Hell şarkımı da aldım kabul ettim belirteyim dedim

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel anlatmışsın yine, şarkılar da fotoğraflar da ne kadar muhteşem yine! Ben de yazdığın tüm o şeyler yüzünden gitmek istiyorum ama... Olmuyor. Kısa kısa kaçıp gidiyorum yine de fırsat oldukça :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmenin uzunu kısası olmaz, ruhunla gittikten sonra hepsi işe yarar :)

      Sil
  4. bazen yola düşmeye üşeniyorum. ama gidince, gezine iyi ki gitmişim diyorum. sonuçta elde yaşananlar, tecrübeler kalıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, evden çıktığıma hiç pişman olmadım şimdiye kadar :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. ve şarkım; Red Hot Chili Peppers - Road Trippin.. Beğendim. :)

      Sil
    2. Biz arabayla her yola çıkışımızda ilk o şarkıyı dinleriz Andromeda :)

      Sil
  6. E, yine haklısın işte Handan 😍😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bizim sitede sürekli ortalıklarda dolanan bir teyze var. Hep sokakta. Bir gün gözgöze geldik, bana "Çok gezen güzel olur, çok oturan gazel olur" dedi. Hahaha gazel olmayalım bari Sevda :)

      Sil
  7. baktığın yerde -her yerde- bir güzellik görmek gibi biraz da, aslında hep kendimizi görüyor kendimizi duyuyor kendimizi hissediyoruz.

    YanıtlaSil
  8. Hey dear!
    I loved your post and already followed your blog! I want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Uzun ince bir yoldayız sonuçta Bahar :) Çok güzel, çok.

      Sil