Bir de Hava Karardığında Gezelim Sokaklarda

Kasım 24, 2020

Önce gün yeni aydınlanırken yürümüştüm. Sonra batarken. Bu akşam da ay eşlik etti.

Hep aynı sokaklar, hep farklı güzellikler.

Bacağım yüzünden hızlı yürüyememek yavaşlamama sebep oldu. Ne yapalım, ben de böyle tadını çıkartmaya çalışıyorum. 











Şarkınızı almadan gitmeyiniz.

İyi geceler :)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. senin okul muuu orasısııı :)

    YanıtlaSil
  2. Gecenin ''büyüleyici güzelliği'' diye bir şey var. Hele bir de Ay eşlik ediyorsa. Pandemide gökyüzünün müptelası oldum ben de. Sokakların sakinliği ne güzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de gecenin büyüleyici güzelliği var Zeugma :)

      Evet bizim mahallenin sokakları sakindir. Hep müstakil evler olduğundan kalabalık değil. Kafeler de kapanınca hepten sakinledi.

      Sil
  3. Delicate ne güzel şarkıymış, 5 ve 6. fotoya bayıldım, büyüledi beni resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen gün benim olsa dediğim eski sağlık ocağının ay ışığındaki hali Zeynep. İyi ki yürüyüşe çıkmışım dedim o fotoğrafı çektiğimde :)

      Sil
  4. Şarkımı aldım gidiyorum. Her an'ın tadını çıkarmak lazım:)

    YanıtlaSil
  5. Gecesi de ayrı güzelmiş Handan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşam saat altıydı aslında, kış geliyor mu ne Şebo :D

      Sil
  6. Biz de şehrin içine pek girmiyoruz hep ormana gidiyoruz. Ama keyifle bir alışveriş yapmayı özledim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özledim Derya. Şimdi yılbaşı zamanı, tam en keyifli alış veriş yapma dönemi. Belki hafta içi bir sabah etraf sakinken bir tur atar mıyım diye soruyorum kendime. Market dışında internet alış verişlerini hiç sevmiyorum zira.

      Sil