Hep de Söylenecek Şeyler Yapmıyorlar , Böyle Özel Günler de Oluyor

Ekim 19, 2020

Can'la yan yana koltuklarda uzanmış telefonlarımıza bakıyoruz. O ihtimal alış veriş yapıyor ben de blog instagram ve oyun arasında dolaşıyorum.

Bilgisayar odasından oğluşların sesi geliyor. Arkadaşlarıyla konuşurken bağrışmakla meşguller :) Bazen seslerini kaydetsek de saklasak, evden gittiklerinde özleyeceğiz diyorum. 

Mutfakta bulaşıklar beni bekliyor. Şu dirseğim bir türlü iyileşemiyor bu işlerden. Bir geçseydi. 

Bugün ben ütüyü bitirdiğimde Metos uyandı. Kendine tost yaparken bana da yaptı. Balkonda yedik. Ne güzel geldi o tost.

Öğleden sonra yatak odasına çekildim. Arada oraya gidip kapımı çekerek  kendimle baş başa kalmam gerekiyor. Kitabımı okudum. Biraz gözlerim kapanmış  Bilgiç okuldan dönmüş, paldır küldür odama daldı, zıplattı beni. Baktım elinde cızırdayan tava. Sucuklu yumurta yapmış, ister misin diye soruyor.

Allah'ım,  bir şeyleri doğru yapmış olmalıyım. Bugünleri de gördüm ya. 

Sanırım her yere yetişmeye çalışıp, kafayı yiyerek bizimkilerin başına ekşiyeceğime arada dağınık bırakmam gerekiyor . 

Evet,  mutfakta toparlayacağım şey sayısı ikiye çıkmıştı akşam oraya girdiğimde ama çok şükür ki mutfağa alışık çocuklarım var. 

Veee, Metos ilk gömleğini ütüledi. Tam gömleğe el atmışken  onun nasıl ütülendiğini sorduğu aklıma gelip bırakmıştım. Yemeğimizi yedikten sonra gösterdim. 

En güzeli de ne biliyor musunuz,  bu işleri yapmayı çok karizmatik bulan bir oğlum var. Bence de öyle oğluşum, kimseye muhtaç olmadan ayaklarınızın üzerinde durmanız kadar karizmatik bir şey olamaz. 


Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. 41 kere maşallah . Ne mutlu sanaaa 😌

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel ne güzel, 23 yaşında bir kızım ütüden de ev işlerinden de yemek yapmaktan da hiç hoşlanmıyorum (tabii yinede ayakta kalmak için yapıyoruz bir şeyler temizlik, yemek vs) :D Sanırım artık devir değişti, özellikle yemek konularında erkekler daha bir meraklı gibi yani benim çevremde öyle daha çok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman meraklı olsunlar, biz çektik siz çekmeyin :)

      Sil
  3. Benim de erkek kardeşim yapar 😁..küçük arada bir ev süpür ama yarısı kalır 😁...ellerine sağlık delikanlının maşaallah 😁şuan beni dağınık bir mutfak bekliyo acaba annemi satsam diye düşünüyorum 😊😁sevgiler güzel kadın 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi saat mutfak toparladım, en son Can'a bulaşık makinasını boşaltır mısın kolum ağrıyor dedim de bi o işten sıyırabildim Özlem :)

      Sil
  4. Ay upuzun, ne güzel bir yorum attıydım, gitmedi. Bir daha yazamam şimdi ihihih. Özetle biz yayarsak, onlar topluyor galiba Handancığım. Yalnız bu teori benim kızda geçersiz, sanırım sadece oğullarımızda işliyor 😂😂😂😁😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse bişey toplamıyor da en azından karınlarını doyuyorlar Sevda :) Bir de uygun zamanlarda söylersem bulaşık makinası boşaltıp, kek malzemelerimi hazırlıyorlar felan :)

      Sil
    2. Yav Handan, insanlık için küçük, bizim için dev adımlar bunlar. Bizde de aynı merak etme 😂😂😂

      Sil
  5. En güzel tost, başkasının yaptığı tosttur :)
    Henüz kahvaltı etmediğim için en çok tost kısmına takılmış olabilirim :) sucuklu yumurtayı çok sevmem ama yok ya şimdi tadı aklıma geldi, onu da çok severim :) ben kahvaltı edeyim artık bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, bak kahvaltı menüsü çıktı Lady :)

      Sil
  6. Erkek annelerine çok şey düşüyor. hazırcılığa alıştırmadan kendine yeten, yardımcı, paylaşımcı
    olmayı öğretmek zorundayız. hayat sonrasında eşlerin üzerine ortak binmeli. ne kadar güzel sizinkiler öyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öğretmek zorundayız Buket. Çifte standart annelerden başlıyor aslında. Oğluna evde iş yaptırmayan anneler damatlarının kızlarına yardım etmesini bekliyorlar. Saçmalık burada. Bir görebilseler.

      Sil
  7. Inşaallah o günleri de görürüm.

    YanıtlaSil
  8. Maaşallah size :) Benim oğluşum da yapar inşallah ileride :)))

    YanıtlaSil
  9. "Allah'ım, bir şeyleri doğru yapmış olmalıyım."

    Bence sen birden fazla şeyi doğru yaptın Handan :-)

    Koluna ne oldu :-( bir süredir yoktum,haberim yok. Çok geçmiş olsun.


    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu dibdibe geçen yedi ayda, herşeyi yanlış yapmışım moduna geçmiştim Kadriye :)

      Dirseğimde bir sorun var, ne olduğunu ben de anlamadım. Sanırım tenisçi dirseği oldum.

      Sil