Bizim Bilgiç'in Online Eğitim Halleri

Ekim 20, 2020

Odasına bir girdim, kulağında kulaklık biriyle sohbet ediyor, elinde telefon oyun oynuyor.

Oğlum ne yapıyorsun sen dedim.

Dersi dinliyorum merak etme diyor.

Kulaklıkta birilerinin konuşması,  telefonda oyun, bilgisayar ekranının bir minicik köşesinde öğremen görülüyor. Dudaklarını okuyor herhalde bir santimlik ekrandan. 

Öğretmenine söyleyeyim dedim, 18 yaşındaki delikanlı dersini takip etmiyorsa ne yapacak öğretmen? 

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. :) dün galiba bi öğrenci açık unutmuş sesi, bu hoca mal ya demiş, twitterde herkes dinledi hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla oğlanların odalarına korkarak giriyorum Deep :)

      Sil
  2. Şükür ki bizimki canlı değil=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Bilgiç de aslında okula gidiyor ama bugün yağmur olunca yarım saat yürümesin okula demiştim. Valla yürüsün gitsin bundan sonra :)

      Sil
    2. Yok demek istediğim bizim uzaktan eğitim ama canlı değil. Hocalar ses kaydı ya da video atıyor direkt. Kimse kamera açmak zorunda kalmıyor:D

      Sil
    3. Haaa, sizinkisi direk açık öğretim gibi olmuş.Metehan'da öyle değil, canlı bağlanıyorlar hâlâ.

      Sil
  3. Doğru nokta, öğretmen ekrandan uzanıp kuşağını mı çekecek. Ay kız hayaldi gerçek oldu, evden eğitim. Ay hiç değilse servis parasından yırttı bir sürü veli 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kâbustu gerçek oldu sanki Sevda :D Hoş Metehan için tam bir nimet, günde dört gidiş dört dönüş 8 vasıtaya biniyordu :)

      Sil
  4. Biz evde var online eğitim sabah 8 öğlen 1 kadar ortalık karışıyor 😁bende rusça öğreniyor bazen diyorum küfür mü ediyor acaba çok ilginç bir dil 😁 allah kolaylık versin 😊sevgiler güzel kadın 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah herkese kolaylık versin Özlem. Benden de sevgiler canım.

      Sil
  5. Eğitim okullarda olsun diliyorum bir an evvel, çünkü bir parça hep eksik kalıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz şanslıyız aslında, Bilgiç gidiyor okula. Bugün biraz nane mollaydı, hava da yağışlı olunca yürümesin yarım saat okula demiştim. Bi daha da demem :D

      Sil
  6. Eğitim için okulları yaptık. Şimdide Pandemiden eve aldık. Internet bir yanda bizim torun 3.sınıf araları değerlendirip İnternete giriyor. Tabletler bugün saklandı. Neyse biz şimdilik idare ediyoruz. Yakında bizim evde sizin halde olur. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük yaşlar zorlansa da en azından bilgisayarda aynı anda beş şey yapamazlar Zehra. Her yaşın da zorluğu başka gerçi . Allah hepimize kolaylık versin.

      Sil
  7. 2. sınıfa giden kızımın online derslerini kıskanıyorum. Onların dersi arada sırada çıkan ufak sorunlar olsa da gayet iyi gidiyor. Benim canlı derslerimse çok sıkıcı oluyor. Yok! Ne yapsam olmuyor :( İyi ki sekizlere 2 gün de olsa okul açıldı da yüz yüze anlatınca dersleri biraz rahatlıyorum. Bu süreçte veli olmak ayrı, öğretmen olmak ayrı zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınıf enerjisini öğrencilerden alıyor, öğreciler birbirleriyle iletişim sağlayamayınca enerji çöküyor, öğretmen ne yaparsa yapsın. Allah hepimize kolaylık versin.

      Sil
  8. Akıllı çocuklar,,, onlar.
    Zamanı iyi değerlendirmek için uğraşıyorlar desene.

    YanıtlaSil
  9. Kaçıncı sınıf olursa olsun aşırı sıkılıyorlar. Okulda zorunluluk var ama evde konfor ortamlarında çok zor adapte olmaları ya da bunun için çabalamaları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgisayar başı oyun moduna sokuyor, ders ortamı olamıyor, hakısın Lady.

      Sil
  10. Online eğitimde hem öğretmenler hem de öğrenciler adaptasyon sorunu cekiyor. Hadi koca delikanlı neyse de, ben yeni okullu olan miniklerimize cok uzuluyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkokullar bu büyüklerden daha iyi adapte oluyorlar Bigudili Anne, ama işte çocuğundan çocuğuna değişiyor. Asıl ekipmanı olmayanlara üzülüyorum ben.

      Sil
  11. hihi çocuk multitasking yapıyor daha ne yapsın :)

    YanıtlaSil
  12. Şimdiki gençler halleder o işi merak etmeyin. Boşuna mı "bilgiç" dediniz siz ona?

    YanıtlaSil
  13. Bir an Oytun'u anlatıyorsun sandım Handan :)))

    YanıtlaSil
  14. Var öyle dudak okuyanlar. Maşallah Bilgiç'e:))
    Hem o annişine sucuklu yumurta da yapıyorrr;)

    YanıtlaSil