Nostaljik Pazartesi

Eylül 28, 2020

En çok gezmeyi mi özledim konsere gitmeyi mi bilemiyorum.  Buraya mucizelerle dolu bir gün nostaljisi bırakıyorum hem gezmeli hem konserli.


5 Ağustos 2018 Pazar

İnterrail 6. Gün : Guns N Roses Konseri


Sabah çok erken kalkmamaya karar vermiştik çünkü gece dışarılarda geçecekti , en azından dinlenmiş olalım dedik.


Tren saatlerine bakarken elimdeki aplikasyonun söylediği dışında da tren var mı diye internetten araştırayım dediğimde binmeyi düşündüğümüz saatte bilet kalmadığını fark etmiş oldum. Günün ilk mini mucizesi buydu bence :)


Öğlen olunca odamızdan çıktık, tren istasyonuna yürüdük. Ama ne görelim, orada bilet gişesi yok. Bir gün önce merkez istasyonda bakmadığımıza çok pişman olduk.


Perondaki bir görevliye sorduk. İnternetten alabilirsiniz telefonunuzu verin yardım edeyim dedi. Dedi de bizde internet yok. Başka bir görevli internetini bize açtı. (Bütün bunlar yine mucize değil mi sizce de?)  Bilet sitesine girdik  . Gitmeyi düşündüğümüz saatte ikinci sınıf bilet yok. Sonraki saatlerdeki biletler de inanılmaz pahalı. Göteburg ve konser hayallerimiz orada bitebilirdi .  Sonra bize birinci sınıf bilet de alabilirsiniz dediler. Ve istediğimiz saatte olan trene birinci sınıf biletimizi aldık. Hem de diğerlerinden ucuz. Hem de birinci sınıf:)

Tren yolculuğu dört saat kadar sürdü. Camları çok pisti ilk defa dışarıyı iyi seyredemedim.


Trenden indiğimizde sırt çantalarımızı dolaba kilitleyip aç olduğumuz halde ilk iş stada gidip bakalım dedik.

Neyse ki stad istasyona on dakika mesafedeydi.

Her yer konsere gelenlerle doluydu. Bilet bulma şansımızın pek olmadığını biliyorduk ama stadın önünde oturup dinlemeye de razıydık.

Yolda bilet satan bir adama baktık, pahalıydı . Fazladan para vermeyecektik, en ucuzlarından bulursak girecektik.

Bir görevliye bilet satış yeri var mı diye sorduk. Tarif etti. Yoksaaa bulabilecek miydik ki?

Orada kuyruğa girdik. Beş dakika beklemiştik ki bir adam bize yaklaştı. Bilet satın almak istiyorsanız benimkileri satıyorum dedi. Biz daha olayı algılamaya çalışırken gidip baktıralım sahte olmadığını görün de dedi.

Doğrusu ondan sonraki bir saat boyunca çoook şeyler dedi :)

Sevgili İngmar, bilete baktırdı, bizimle kapıya geldi, sırt çantası almıyorlarmış emanet yeri yapmışlar, oraya götürdü (oradaki sevgili görevli kadına da kocaman teşekkürler,  çanta başına 50 Sek alıyorlardı,  bizim çantaları birbirine bağlayıp ikisinden aldı o parayı.), en son olarak da yarım saat giriş kuyruğunda sohbet ederek bekledi.

Biletler Can'ın geçen seneki doğumgününde alınmış. Ve İngmar o akşam bir saat etrafra dolaşmış biletlerini satacak uygun kişileri bulmak için. Dolanan sarhoşlara vermek istemiyordum dedi :D

Giderken Metehan'a "Dayın her zaman kapı önünde bilet buluyorum der" demiştim.
Evet bulunuyormuş, yeter ki kalkıp kapıya kadar git.

Bilet bulamasaydık da o gece çok eğlenecektik, eminim.  Bizim için önemli olan o maceraya atılmış olmaktı.

Ama bilet bulunca yaşadığımız mucizevi olaylara bir tane daha eklendi ✨



İşte bizim mucizevi gün hikâyemiz böyleydi.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Aslında hepimiz geçirdiğimiz son yılda birçok şeye hasret kaldık. Corona sebebiyle.. kalabalık ailemizin toplandığı bir bayram sofrasina, birkaç es dost ziyaretine, guzel bir yaz tatiline. Keyifli anlari yakalamaya çalışmak değil mi yaşamak... biraz boynumuz bükük kapatacağız bu yılı o yuzden. Guzel bir aninizi paylaşmissiniz, böyle maziye özlem duyar olduk işte, maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi geçecek, biz yine sarmaş dolaş, sere serpe buluşacağız sevdiklerimizle :)

      Sil
  2. Her şey nasıl da adım adım yolunda gitmiş! Gerçekten mucize gibi :)

    YanıtlaSil
  3. harika bir günmüş kısmetlerce önünüze güzellikler dökülmüş

    YanıtlaSil
  4. güzel bir gün olmuş, trenin camı öyle olmayaymış,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma, bir sürü trene bindik, öylesini görmedim hiç.

      Sil
  5. E, bak işte, Avrupa çok pis diyorum, inanmıyorlar bana. Tren camı ne ki, müzedeki heykellerin orasından burasından örümcek ağları sarkıyor. Her şeye değmiş ama başından sonuna, hele de yanında en sevdiğinin biriyle 🧿😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Norveç temizdi aslında ama bir bu tren niyeyse böyleydi.

      Değdi gerçekten de. Ertesi gün canımız çıktı, Metos hastalandı, otel bir türlü boşalmadı falan ama olsun yine gitsek yine yaparız :D

      Sil
  6. Turlarla gezmeyi çok özledim.Korona bitse de sırt çantamızı alıp gezmeye başlasak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmediğim sokaklarda kaybola kaybola gezmeyi ben de çok özledim Yurdagül :)

      Sil